منو

تیم‌هایی که سقف بودجه را رد کردند، پایین‌تر از ما هستند

فرشید باقری هافبک باتجربه مس رفسنجان عنوان کرد:ما استقلال نیستیم که همه تیم‌ها را ببریم! هافبک مس رفسنجان معتقد است شکست تیمش مقابل نفت آبادان اتفاق بوده و در آینده این باخت را جبران خواهند کرد.

۰۴ آذر ۱۴۰۲

 

به گزارش ایستار، در هفته یازدهم در کمال ناباوری در بازی با نفت آبادان با نتیجه دو بر صفر بازنده شد تا انتقادهایی متوجه اعضای تیم نارنجی‌پوش لیگ برتر شود.

فرشید باقری هافبک باتجربه مس رفسنجان درباره شکست غیرمنتظره تیمش مقابل نفت آبادان گفت: این باخت را هیچ‌کس در تیم ما باور نمی‌کند و جز اینکه بگوییم یک اتفاق نادر بود، حرفی نمی‌شود زد. ما تیم برتر زمین بودیم اما روی دو غافلگیری گل خوردیم، بعد از آنکه دو بر صفر عقب افتادیم موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم که با بدشانسی و بی‌دقتی از دست دادیم. فکر می‌کنم اگر قرار بود نتیجه‌ای عادلانه رقم بخورد، باید حداقل با اختلاف دو گل برنده می‌شدیم اما اسیر بدشانسی و اتفاقات فوتبالی شدیم.

هافبک مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش نتوانست بعد از کسب سه برد متوالی به روند خوب ادامه بدهد، گفت: من فکر می‌کنم تعطیلی‌های لیگ روی روند ما تاثیر داشت. تا زمانی که لیگ منظم برگزار می‌شد و همه چیز روی ریتم بود، کیفیت بسیار بهتری داشتیم واز ۵ بازی متوالی ۴ برد کسب کردیم، اما این تعطیلی‌ها روی کارمان اثر داشت؛ هرچند که در همین بازی گذشته هم تیم ما کیفیت خیلی خوبی داشت و با رسیدن به روزهای خوب فوتبال زیبایی را انجام می‌دهد‌.

این بازیکن باتجربه درباره انتقادهایی که بعد از شکست مقابل نفت متوجه تیمش شده، گفت: انتقاد باید منطقی و درست باشد تا به دل بنشیند و کارایی داشته باشد. هرکس بازی دیروز را دیده باشد، از نمایشی که ما مقابل نفت آبادان داشتیم، لذت برده است. آماری که از بازی منتشر شده گویای همه چیز است. ما بالای 800 بار به‌هم پاس دادیم و 20 شوت به سمت دروازه حریف داشتیم؛ وقتی با این شکل از بازی توپ‌ها گل نمی‌شود، یعنی اتفاقات فوتبالی مانع از نتیجه‌گیری شده است.

باقری در ادامه به عملکرد تیمش در ابتدای فصل اشاره کرد و گفت: در اوایل فصل ما چند هفته نتیجه نگرفتیم ولی آن زمان فوتبال خوبی را انجام نمی‌دادیم. شاید آن زمان هیچ‌کس فکر نمی‌کرد شرایطمان تغییر کند، اما رفته رفته هم بهتر شدیم و توانستیم روی دور بیفتیم. الان بازی را باخته‌ایم، اما همه می‌دانیم تیم ما خوب بازی کرده است. شک نکنید تیمی که کیفیت خوبی به نمایش می‌گذارد، نتیجه هم می‌گیرد. ضمن اینکه ما همین حالا هم در جدول شرایط بدی نداریم. قطعا بدشانسی همیشگی نیست و به زودی با این نوع فوتبالی که ارائه می‌دهیم، نتایج بهتری نیز می‌گیریم و در جدول صعود می‌کنیم.

هافبک نارنجی‌پوشان افزود: خیلی ها تصور می‌کنند که مس رفسنجان تیمی متمول و پرهزینه‌ای است؛ در صورتی‌که ما کاملا متوسط در لیگ امسال هزینه کردیم و نسبت به بسیاری از تیم‌های متمول هزینه پایین‌تری داشته‌ایم. من می‌توانم ۷، ۸ تیم لیگ برتر را اسم ببرم که بیشتر از ما هزینه کرده‌اند و حتی می‌دانید خیلی‌هایشان سقف بودجه را هم رد کرده‌اند. برخی از این تیم‌ها در جدول هم پایین تر از ما هستند. با این حال کیفیت فنی خوبی داریم و همه تیم‌هایی که مقابل‌مان بازی کردند را اذیت کردیم.

هافبک مس رفسنجان که سابقه بازی در استقلال را هم دارد، تاکید کرد: زمانی که در استقلال بودم به‌خاطر شرایط آن تیم همه انتظار داشتند که در همه بازی‌ها برنده شویم. شرایط هم ایجاب می‌کرد که این اتفاق بیفتد اما بازهم نمی‌توانستیم در همه مسابقات پیروز از زمین خارج شویم. شرایط تیم‌های مدعی قهرمانی متفاوت است. طبیعتا ما برای کسب عنوان قهرمانی وارد مسابقات لیگ نشده‌ایم و قرار نیست در همه بازی‌ها برنده باشیم، اما به تیم‌مان بسیار امیدواریم و قطعا در ادامه مسیر با کسب نتایج خوب دل مردم رفسنجان را شاد می‌کنیم.

باقری صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: هواداران واقعی مس رفسنجان، کیفیت فوتبالی که به نمایش می‌گذاریم را درک می‌کنند و دست از حمایت برنمی‌دارند. ما قطعا به روزهای خوب برمی‌گردیم و با کسب نتایج مطلوب در پایان فصل جایگاهی که در خور نام رفسنجان و لایق مردم این شهر است را به‌دست خواهیم آورد. شک ندارم در پایان فصل لبخند را به لب مردم شریف رفسنجان و هواداران مس خواهیم آورد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 5 =

مطالب مرتبط
«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

با همت جهادی کارگران و مهندسان صنعت مس و به رغم قطعی متناوب برق مجتمع‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، حجم فعالیت و تولید محصول در تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته رشد داشته است.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما کلید خورد

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
فعالیت یک هزار و ۳۴۰ نفر در ستاد صبر استان کرمان/ از سال ۱۴۰۱ هیچ پرونده‌ای به دادگاه مطبوعات کرمان ارجاع نشده است

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان از فعالیت یک هزار و ۲۴۰ نفر در ستاد صبر استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۵ نفر به عنوان صلح یار، ۲۹۴ نفر به عنوان همیارصلح (دانش‌آموزی) و ۱۱ نفر هم طلایه‌دار صلح، دارای ابلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان هستند.

۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.