منو

تلاش برای جذب اعتبارات جهت آسفالت جاده های برون شهری رفسنجان

  فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه آسفالت هر یک کیلومتر جاده نیاز به 15 میلیارد تومان اعتبار دارد گفت: سه محور داوران، نوق و کشکوئیه از حادثه خیزترین جاده های شهرستان هستند که تلاش برای جذب اعتبارات جهت ساماندهی آن ها در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری نوید بخش رفع مشکلات حوزه راه ها و کاهش حوادث ترافیکی باشیم.

۳۰ دی ۱۴۰۲

به گزارش ایستار، حسین رضایی در برنامه و گفتگوی رادیویی به وجود 190 کیلومتر بزرگراه،  165 کیلومتر جاده های فرعی و 377 کیلومتر جاده روستایی در رفسنجان اشاره و اظهار کرد: تردد و ترافیک در این محورها افزایش یافته و برای کاهش حوادث ترافیکی منجر به فوت و جرح عزم خود را جزم کردیم و از سال گذشته تا کنون توانستیم اعتباراتی جذب و در راستای ساماندهی جاده ها به کار بگیریم.

وی بیان کرد: محور داوران از قدیم جزو جاده های فرعی روستایی درجه سه بود که با وصل شدن به زرند، ای محور به خراسان رضوی متصل شده و علاوه بر تردد مسافران و کامیون های حمل و نقل؛ پیدایش مناطق گردشگری از جمله اودرج ترددها به شدت افزایش یافته و به جاده حادثه آفرین تبدیل شده است لذا در صدد رفع نقاط حادثه خیز این محور هستیم.
رضایی عنوان کرد: از سال قبل ساماندهی این محور کلید خورد و 2.5 کیلومتر آسفالت تا پیچ حسین آباد علی اکبرخان، 5 کیلومتر هم تا پل باریک خاک برداری و زیرسازی شده و خوشبختانه همت باغداران را در این حوزه داشتیم که قدردان آن ها هستیم.
وی ادامه داد: امسال هم 10 کیلومتر تملک شده و قرار شده تا کیلومتر 13 ( یعنی تا تقاطع دهستان فردوسیه آزادگان ) تعریض و آسفالت انجام شود که آمار نگران کنده در همین مقطع است و تصادفات صورت می گیرد که نیاز بود در این مسیر تدابیر لازم اندیشیده شود.

66 میلیارد در مسیر تخصیص جاده نوق

رضایی تصریح کرد: جاده نوق نیز حوادث ناگوار زیادی را به خود می بیند لذا برای ساماندهی و آسفالت این مسیر هم هر ساله مبلغ ناچیزی از سوی دولت برای آن دیده و جذب می شود به طوری که سال قبل ده میلیارد تومان جذب و صرف آسفالت سازی قسمت کوچکی از جاده ( لطف آباد تا کمال آباد)  شد.
فرماندار رفسنجان ادامه داد: برای آسفالت محور نوق ردیف ملی در مصوبات ریاست جمهوری به میزان 66 میلیارد تومان دیده شده که قرار است پس از تخصیص جذب و برای آسفالت بین فردوسیه نوق تا بهرمان و بهرمان تا جوادیه فلاح صرف شود.
وی خاطرنشان کرد:  مجموعاً120 کیلومتر از جاده های راویز، خنامان، دره دُر و نوق نیاز به روکش آسفالت دارند که با اداره های راه و شهرسازی و راهداری در تعامل هستیم و مقرر شد کار روکش آسفالت در 35 کیلومتر از این راه ها را به زودی آغاز کنیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

مطالب مرتبط
«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

با همت جهادی کارگران و مهندسان صنعت مس و به رغم قطعی متناوب برق مجتمع‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، حجم فعالیت و تولید محصول در تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته رشد داشته است.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما کلید خورد

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
فعالیت یک هزار و ۳۴۰ نفر در ستاد صبر استان کرمان/ از سال ۱۴۰۱ هیچ پرونده‌ای به دادگاه مطبوعات کرمان ارجاع نشده است

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان از فعالیت یک هزار و ۲۴۰ نفر در ستاد صبر استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۵ نفر به عنوان صلح یار، ۲۹۴ نفر به عنوان همیارصلح (دانش‌آموزی) و ۱۱ نفر هم طلایه‌دار صلح، دارای ابلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان هستند.

۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.