منو

حاج آقای هاشمیان! ما نمی ترسیم…

از دیروز عصر که سخنان حجت الاسلام هاشمیان در فضای مجازی منتشر شد هجمه رسانه ای هماهنگ شده ای بر علیه رسانه های منتقد شهردار به راه افتاد که کار را از توهین و افترا به تهدید و برخورد آشوبگرانه و حذفی، با منتقدین رسانده است.

۱۹ تیر ۱۳۹۹


ایستار/سخنان روز گذشته رییس محترم شورای شهر در دفاع از عملکرد شهردار مستعفی رفسنجان یاد آور خاطرات تلخ سال های گذشته مردم و فعالین سیاسی شهر بود .
سالهایی که خاندان هاشمیان بر مال و جان مردم رفسنجان حاکم بودند و کوچکترین انتقاد و یا مخالفتی را با سیاه ترین روش ها پاسخ می دادند.
طایفه ای که روزی با همه توان در برابرخواست و انتخاب مردم شهری ستم دیده ایستادند و بعد از دنیایی توهین و بی حرمتی نماینده منتخبشان را از راهروهای مجلس شورای اسلامی بازگرداندند.
سابقه برخوردهای خارج از قانون این طایفه البته مسبوق به سابقه است که بیان ریز و درشت آن از حوصله این یادداشت خارج است. اما همین قوم با همین طرز تفکر بودند که فتنه جان سوز 88 را ساختند و ٌملکی را برای به کرسی نشاندن حرف نا حساب خود به آتش کشیدند.
دیروز جناب شیخ علی هاشمیان رییس محترم شورای شهر که بواسطه حواشی خود ساخته امیدی به بازگشت به عرصه سیاسی شهر ندارد در سخنانی فتنه انگیزانه، منتقدین شهردار تحت حمایتشان را حواله به برخورد مردمی داده اند.
و این برخورد مردمی که جناب هاشمیان از آن سخن می گویند از جنس همان اسم رمز آشوبی است که اقوام ایشان در بعد از ظهر 22 خرداد 88 برای مقابله با شکست قریب الوقوع در انتخابات به حامیانشان مخابره کردند .
از دیروز عصر که سخنان حجت الاسلام هاشمیان در فضای مجازی منتشر شد هجمه رسانه ای هماهنگ شده ای بر علیه رسانه های منتقد شهردار به راه افتاد که کار را از توهین و افترا به تهدید و برخورد آشوبگرانه و حذفی، با منتقدین رسانده است.
بر خلاف پیج های مجهول و بی شناسنامه حامی حجت الاسلام هاشمیان و شهردار مستعفی مورد حمایت ایشان، همه رسانه های مورد خشم عالیجنابان، رسانه هایی رسمی هستند که در چهارچوب قوانین جاری مطبوعات در حال فعالیت می باشند.
این که در برابر تنها چند پرسش مطالبه گرانه و انتقاد ساده چرا باید شاهد این چنین عکس العمل های خارج از منطق بود حدیث مفصلی است که در زمان خود و با دلایل و اسناد متقن به آن پرداخته خواهد شد. اما اینکه جناح آشوبگر و هتاک مدافع شهردار تصور می کنند با این رفتارها در دل منتقدان خوفی ایجاد می کنند و یا رویه اطلاع رسانی و طلب شفافیت ما را تحت الشعاع قرار می دهند اشتباه محاسباتی است.
اگر شما فرزندان فتنه گران قانون گریز سال 88 هستید ما نیز مدافعان انقلاب و قانون در آن سال هستیم، که نه از هیاهو و آشوب طلبی و توهین شما ترسی به دل راه می دهیم و نه در مقابل بی اخلاقیتان از دایره اخلاق و قانون خارج می شویم که اگر چون شما به دنبال رفتار آشوبگرانه و تخریبی بودیم حرف ها و فایل های بسیاری برای انتشار در اختیار داشتیم که دودمان بسیاری را به باد می داد .
و روی سخن آخرما با عزیزان نهادهای قضایی و امنیتی شهر است : آزموده را آزمودن خطا است .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + یازده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.