منو

۹۱ درصد متقاضیان در استان کرمان وام ازدواج دریافت کردند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در سال گذشته ۹۱ درصد افراد متقاضی و تقریبا ۳۴ هزار نفر در استان کرمان وام ازدواج دریافت کردند.

۰۲ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از تسنیم، میثم پاریزی ظهر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان که با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: 21 دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان هستند و در این ستاد مسئولیت مستقیم دارند.

وی با عنوان اینکه 135 سمن دارای اعتبارنامه در استان کرمان داریم که از وزارت ورزش و جوانان مجوز فعالیت دریافت کردند گفت: این سمن‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی مذهبی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در زمان شیوع ویروس کرونا در استان کرمان جوانان عضو سمن‌ها اقدامات موثری برای مقابله با این بیماری داشتند ادامه داد: بیش از 10 هزار بسته معیشتی بین آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا توسط سمن‌های استان کرمان توزیع شد.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های سمن‌ها در استان کرمان یادآور شد: در سیل جنوب استان نیز سامزمان‌های مردم‌ نهاد فعالیت‌های بسیار اثرگذاری داشتند که جای تقدیر دارد.

پاریزی با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(ع) افزود: برای هفته ازدواج برنامه‌هایی در استان کرمان تدارک دیده شده که در طول هفته برگزار می‌شود و سمن‌ها مشارکت بسیار خوبی در این ارتباط داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در استان کرمان  سامانه ملی “امید زندگی” راه‌اندازی شده است گفت: این سامانه به‌صورت اختصاصی در استان کرمان فعالیت می‌کند و در زمینه مشاوره برای مراجعه کنندگان برنامه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه تاخیر در ازدواج برای جامعه مشکلاتی ایجاد می‌کند و در نهایت تاخیر در فرزندآوری را به‌دنبال دارد افزود: شیوع ویروس کرونا باعث مشکلاتی در ازدواج شده است اما باید با فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و ساده را در جامعه نهادینه کرد.

پاریزی گفت: در سال گذشته با حمایت بانک‌ها 91 درصد افراد متقاضی و تقریبا 34 هزار نفر در استان کرمان وام ازدواج دریافت کردند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + سیزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.