منو

۲۸۲میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در کرمان جذب شد

به گفته معاون اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان ۳۸ طرح به ارزش یک میلیارد و ۶۵۵ میلیون دلار از سوی سرمایه گذاران خارجی طی سال های ۹۲ تا ۹۸ برای اجرا در این استان مصوب شده که تاکنون ۲۸۲ میلیون دلار آن جذب شده و به مرور تا سرانجام رسیدن طرح‌ها، این سرمایه گذاری ادامه می‌یابد.

۰۷ مرداد ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ایرنا،حمید شهسواری روز سه شنبه با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران خارجی به ۲ صورت سرمایه نقدی و انتقال تکنولوژی و دانش فنی سرمایه خود را به استان کرمان می آورند اظهار داشت : سرمایه گذاری‌های خارجی در استان بیشتر در حوزه طرح‌های صنعتی و انرژی‌های نو و خورشیدی به صورت عمده توسط کشورهای آسیای جنوب شرقی و کشورهای اروپایی انجام گرفته است. 

وی تصریح کرد: اجرای طرح های سرمایه گذاری خارجی ۲ نمونه از جمله طرح‌های پوششی و غیر پوششی بوده که در این زمینه طرح های پوششی در قالب ماده ۶ قانون سرمایه گذاری خارجی پس از دریافت مجوز طرح وارد استان می شوند.

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان گفت: همکاران ما پس از بازدید سه ماهه طرح‌های سرمایه‌گذاری پوششی خارجی، پیشرفت پروژه را بررسی و در قالب خاصی به سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران مستقر در وزارت امور اقتصاد و دارایی اعلام می‌کنند.

وی اظهار داشت: در طرح های غیر پوششی نیز خود سرمایه گذار خارجی به صورت مستقیم با طرف ایرانی مشارکت و سرمایه گذاری می‌کند که از این قبیل طرح ها در استان کرمان نمونه های بسیاری وجود دارد و در این زمینه می توان به طرح های خودروسازی اشاره کرد و همچنین در این خصوص افرادی از کشور افغانستان در صنایع بسته بندی جیرفت سرمایه گذاری کرده‌اند که این طرح ها نیز به تهران اعلام شده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 15 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.