منو

قانون تعهدات ارزی صادرات پسته به ضرر کشاورزان است

فرماندار رفسنجان گفت: اگر در خصوص تعهد ارزی نتوانیم اقدامی انجام دهیم دیر می‌شود و به درد شهرستان رفسنجان نمی‌خورد و صادرکنندگان به ویژه صادرکنندگان پسته متضرر می‌شوند.

۱۲ شهریور ۱۳۹۹

به گزارش ایستار، مجید فصیحی‌هرندی در جلسه بررسی مشکلات صنعتگران اظهار داشت: کارهای خوبی که برای رونق صنعت در حال انجام است باید تقویت شود و جاهایی که ضعیف عمل شده باید اصلاح شود.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: بعضی جاهایی که کارها پیش نمی‌رود مربوط به قوانین و بخشنامه‌هاست که بخشنامه‌ها قابل بررسی‌ست که دیوان عدالت اداری می‌تواند نسبت به اصلاح آن ورود کند. قوانین هم اگرچه کارآمد هستند اما در شرایط فعلی به‌طور مثال قوانین برای صادرات و واردات کارآمد نیستند.

وی ادامه داد: اگر در خصوص تعهد ارزی نتوانیم اقدامی انجام دهیم دیر می‌شود و به درد شهرستان رفسنجان نمی‌خورد و صادرکنندگان به ویژه صادرکنندگان پسته متضرر می‌شوند.

فصیحی‌هرندی اصریح کرد: مشکلات موردی صنعتگران رفسنجان را با دعوت از ادارات می‌توانیم طی برگزاری جلساتی برطرف کنیم.

وی افزود: پنجره واحد مصوباتش باید به لحاظ قانونی قابل اجرا باشد که در استان برگزار می‌شود اما در شهرستان می‌توانیم دور یک میز بنشینیم و طرح‌هایی که مطرح می‌شود را بررسی و کارشناسی ‌کنیم تا به نتیجه برسیم که در این راستا گام اول را برداشتیم.

فرماندار رفسنجان با اشاره به ورود نیروهای جویای کار تصریح کرد: آموزش افراد امری مهم بوده که نیروهایی که سر کار می‌روند بتوانند کارآمد باشند.

وی متذکر شد: اگر می‌خواهیم شهرمان پیشرفت کند و شهر خوبی داشته باشیم کسانی که توانمندی دارند به ما کمک کنند پیشنهادات خود را مطرح کنند که از آن برای توسعه و آبادانی شهرستان استفاده شود و اتفاقات خوبی رقم بخورد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.