منو

جلوی گرانی‌ها را بگیرید/ سوءمدیریت در اجرای سهمیه‌بندی توسط دستگاه قضا دنبال شود

۰۸ آذر ۱۳۹۸

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، آیت‌الله محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه در چند روز آینده ثبت نام انتخابات مجلس آغاز می‌شود گفت: مردم باید دقت داشته باشند که رأی آن‌ها تا چه حد در تعیین سرنوشت کشور مهم است و خدای متعال در روز قیامت از ما در این رابطه که به چه کسی رای دادیم و سرنوشت جامعه را به او سپردیم سؤال خواهد کرد.

امام جمعه کرج گفت: برادر شهید بودن، جانباز بودن، آزاده بودن، روحانی بودن، سید بودن، یا داشتن یک قومیت خاص، مدارج علمی داشتن مجوز رای دادن نیست. ملاک ها را در نظر داشته باشید. گاهی فردی از خانواده شهداست اما کار خلاف انجام داده و یا می‌دهد. این شهید که به اعتبار او معتبر شدی رفته است تا قانون مداری و ارزش‌ها بر جامعه حاکم بشود. چگونه بر خلاف او عمل می‌کنی؟  برخی ها بر این خلاف عمل کردن خود هم اصرار دارند.

حسینی همدانی اظهار داشت: کسانی که هنوز انتخابات شروع نشده میلیون‌ها تومان خرج کردند، میخواهند بروند مجلس مستضعفین تشکیل بدهند؟ عده‌ای در همین مجلس می‌بینید که چگونه عمل می‌کنند.

وی تصریح کرد: خواست مردم از شورای نگهبان این است که بر مبنای قانون و بدون ملاحضات عمل بکند مردم هم بدانند که تائید صلاحیت‌ها که توسط شورای نگهبان انجام می‌شود یک شرایط  حداقلی است و کار اصلی بر عهده مردم است.

حسینی همدانی در رابطه با نکته انتخاباتی گفت: عزیزان دست اندر کار در انتخابات بدانند از آنجایی که امر انتخابات یک امر مهم و اثرگذار در کشور است باید زمینه را طوری فراهم کنند که شائبه‌ای به وجود نیاید. در انجام وظایفتان اسیر جوسازی‌ها و فشارها نشوید؛ از هیچ تخلفی نگذرید و تعهد داشته باشید.

امام جمعه کرج با اشاره به حوادث اخیر بعد از گران شدن بنزین خطاب به مسؤولان گفت: مطالبات مردم فراموش نشود، جلوی گرانی‌ها را بگیرید، وعده های داده شده را عملی کنید و به بهانه‌های مختلف از وعده های داده شده فرار نشود. مسببین و کسانی که در قضیه بنزین سوء تدبیر و سوء مدیریت داشتند وخسارات فراوانی را به کشور وارد کردند از چنگ دستگاه قضا با عناوین مختلف رها نشوند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از خطبه ها گفت: چرا باید اجازه داد مدیری که به خاطر عملکردش تا استیضاح در مجلس پیش رفته با استعفا صورت مسئله پاک شود و سوال‌ها بی پاسخ بماند؟!

وی ادامه داد: چرا مسئول اجرایی کشور باید در جریان ریزترین و جزئی‌ترین امور کشور باشد در طرحی مانند سهمیه‌بندی بنزین با یک حالت بی خیالی می‌گوید من هم مثل بقیه مردم موضوع را فهمیدم!

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز گفت: می شد این درآمد سهیمه بندی بنزین را از طریق مالیات بر کالاهای غیرمولد و شناسایی افرادی که فرار مالیاتی دارند تامین کرد. چون درآمد دولت از این طرح 31 هزار میلیارد تومان در سال است و به گفته مسؤولان سازمان امور مالیاتی اگر دولت تراکنش‌های بانکی افراد را رصد بکند از افرادی که فرار مالیاتی دارند 40 هزار میلیارد در سال درآمد مالیاتی خواهد داشت.

حسینی همدانی در بخش دیگری از خطبه ها، خوش بینی به آمریکا، سعی به برقراری ارتباط و مذاکره با آمریکا و مخملی نشان دادن دستان چدنی دشمن و القا شعارهایی چون «نه غزه، نه لبنان» و پاک کردن حافظه تاریخی مردم نسبت به جنایت هایی که توسط استکبار جهانی به این ملت گذشته است را شاخصه جریان غرب‌گرای داخلی دانست و گفت: مردم باید با شاخصه های فکری این جریان آشنایی داشته باشند.

وی افزود: این جریان به دنبال کاهش قدرت منطقه ای ایران و پوشاندن توان داخلی و مباله در قدرت آمریکاست. یادمان نرفته که گفتند آمریکا می‌تواند با یک بمب تمام توان دفاعی ما را از کار بیاندازد.

امام جمعه کرد یادآور شد: قوه قضائیه شور مبارزه با فشاد را در کشور ایجاد کرده و با دانه درشته ها و مفسدین کوچک و بزرگ برخورد می کند آنوقت می‌بینیم یک عده صدایشان در‌می آید.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.