منو

گزارش ایستار از وضعیت پروتکل های بهداشتی در بین کارگران فصلی در رفسنجان

اکنون که در سطح شهر شهرستان نگاه میکنیم کارگران مهاجر در میدان های اصلی شهر تجمع کردند و بدون استفاده از ماسک و انجام پروتکل های بهداشتی آیا این بود سازماندهی کارگران فصلی در رفسنجان؟

۲۷ شهریور ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،چند ماهی از شیوع کرونا در رفسنجان میگذشت که در ستاد کرونای شهرستان برداشت پسته و سازماندهی مهاجرت موقت کارگران فصلی به شهرستان نقل جلسه های ستاد کرونای رفسنجان شد .

چندین جلسه برای هماهنگی کارگران فصلی در رفسنجان برگزار شد. از دهه سوم شهریور ماه طبق روال هرسال کارگران از جنوب استان کرمان و جنوب شرق کشور به رفسنجان برای اشتغال کوتاه مدت می اید مسئولین شهرستان امید های رویایی قشنگی میدادند که قرار است این سازماندهی به بهترین شکل صورت گیرد.

اکنون که در سطح شهر شهرستان نگاه میکنیم کارگران مهاجر در میدان های اصلی شهر تجمع کردند و بدون استفاده از ماسک و انجام پروتکل های بهداشتی آیا این بود سازماندهی کارگران فصلی در رفسنجان؟

سرهنگ کریمی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان در اخرین جلسه ستاد کرونا رفسنجان بیان کرد:
اقامت و تجمع کارگران فصلی در بوستان ها ،پارک ها و فضا های سبز شهرستان ممنوع خواهد بود. ودر صورت تجمع کارگران نیرو های ما کارگران به سمت اقامتگاه سوی خواهند داد.

اما در حال حاضر کارگران فصلی در بوستان های شهر ساکن شدند بدون هیچ ممنوعیتی!!!

سرهنگ کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایستار بیان کرد: نیروهای گشتی ما به صورت دائم در حال جمع اوری کارگران فصلی در سطح شهرستان هستند اما به علت پراکندگی کارگران در سطح شهرستان جمع اوری زمان میخواهد.

وی ادامه داد: در یک هفته گذشته که نیروهای گشتی ما فعالیت خود را آغاز کرده اند روزانه ۲۵_۳۰کارگر در سطح شهرستان جمع اوری و به اقامتگاه انتقال میدهیم.

این امید های واهی و ورود تقریبا ۲۵۰۰۰ کارگر بدون انجام پروتکل های بهداشتی وضعیت رفسنجان را به تباهی خواهد برد.

و باز هم این سوال برای ما پیش میاید که کادر در مان رفسنجان میتواند از پس موج سوم براید؟

آیا رفسنجان امادگی مقابله با بیش از ۱۰۰ بیمار کرونایی را خواهد داشت؟


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 13 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.