منو

رییس صمت: کارت‌های بازرگانی غیرتولیدی در کرمان رفع تعلیق شد

به گفته رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان براساس آخرین اطلاعات ارسالی از سوی بانک مرکزی کارت‌های بازرگانی غیرتولیدی که تا تاریخ ۳۱ مردادماه ۹۹ بالای ۳۰ درصد رفع تعهد انجام داده‌اند، امروز از حالت تعلیق خارج شدند.

۰۷ مهر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از ایرنا،مهدی حسینی‌نژاد بیان کرد: صرفا کارت‌های غیرتولیدی که در سال ۹۷-۹۸ صادرات کرده و زیر ۳۰ درصد رفع تعهدارزی داشته در ماه گذشته تعلیق شده‌اند و هیچگونه کارت بازرگانی تولیدی تعلیق نشده است.

وی اظهار داشت: حتی واحدهای تولیدی با صفر درصد رفع تعهد ارزی طبق مصوبه کارگروه پایش رفتار تجاری صادرکنندگان تا تاریخ ۱۰ آبان‌ماه ۹۹ مهلت ارایه دلایل عدم ایفای تعهدات ارزی خود به کارگروه اقدام ارزی استان را دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان ادامه داد: پس از جمع‌بندی موارد به کارگروه پایش رفتار تجاری مستقر در سازمان توسعه تجارت ارسال و تصمیم‌گیری در خصوص تعلیق کارت‌های بازرگانی واحدهای تولیدی برعهده کارگروه یاد شده در سازمان توسعه تجارت قرار دارد.

وی افزود: این سازمان در حال پیگیری جهت رفع تعلیق کارت‌های بازرگانی غیر تولیدی زیر ۳۰ درصد از سوی مراجع ذیصلاح با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی در استان کرمان می‌باشد.

حسینی‌نژاد تصریح کرد: در صورتی که تغییری در وضعیت این دسته از صادر کنندگان ایجاد شود، مراتب به صادرکنندگان استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 18 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.