منو

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز/ ثبت نام با پرداخت 50 درصد شهریه

رییس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور امروز 29 مهرماه آغاز می شود و تا 10 آّبان ماه ادامه دارد.

۳۰ مهر ۱۳۹۹



به گزارش ایستار، دکتر مهرابی گوهری ضمن تبریک به نودانشجویان دانشگاه پیام نور افزود: کلیه پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی خلاصه مراحل پذیرش شامل ؛ تكميل مشخصات، ارسال مدارك و دريافت “گزارش260” عنوان کرد و گفت: كليه پذيرفته شدگان باید با شناسه كاربري و گذرواژه وارد سیستم گلستان شوند.
وی افزود: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b991است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b991اضافه نموده و بدون فاصله درج نمایند و گذرواژه نیز شماره ملی ده رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.
دکتر مهرابی با عنوان اینکه درصورتی كه با شناسنامه ويا كدملي موفق به ورود به سيستم نشده ايد شماره پرونده خود را در گذرواژه وارد نمايند، افزود: دانشجویان باید از طریق مسیر آموزش==> دانشجو==> پذيرش غيرحضوري==> “پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود” نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و تصاویر با حجم حداکثر 250 کیلو بایت و فرمت jpg اقدام کنند.
دکتر مهرابی اظهار داشت:بعد از تكميل مراحل و پذيرش دانشجویان می توانند با شناسه كاربري : شماره دانشجويي و گذرواژه: شماره شناسنامه ، جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاريخ 30 مهرماه به سيستم گلستان مراجعه کنند.
ایشان تصریح کرد: كليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت50 درصد شهريه ثابت هستند که برای این منظور باید از طریق منوي اصلي –> آموزش –> گزارش هاي آموزش –> شهريه –> ليست ها و آمارها–> فرم واريز وجوه دانشگاه پيام نور نسبت به دریافت گزارش 163 و پرداخت شهریه خود اقدام کنند.
رییس دانشگاه پیام نور رفسنجان افزود پرداخت شهریه هم به صورت الکترونیکی و هم از طریق حضور در بانک امکان پذیر است ، دانشجویان برای پرداخت الکترونیکی می توانند از طریق منوي اصلي –> آموزش –> شهريه –> پرداختهاي الكترونيكي دانشجو، شهریه خود را پرداخت کنند و یا از طریق گزارش 163، با دریافت شناسه قبض و پرداخت، شهریه خود را با مراجعه به بانک بپردازند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.