منو

موسوی : متاسفانه امکانات ما دیگر جواب گو ی این حجم بیمار نیست

دستگاههای سی تی اسکن به دلیل مراجعه زیاد یک قطعه از دستگاه سوخته و از مدار خارج شده اند ؛متاسفانه تعداد زیادی از کادر درمان به بیماری دچار شده اند در استراحت به سر می‌برد ودر خواست نیرو از بیمارستان های دیگر دادیم ،اما اگر این موج همچنان ادامه پیدا کند ممکن است به جایی برسیم که دیگر نتوانیم خدمات رسانی را ادامه دهیم .

۱۷ آبان ۱۳۹۹


به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع ) رئیس این بیمارستان اظهار داشت : متاسفانه در 5 روز گذشته بیشترین آمار فوتی را داشته ایم علی رغم اینکه در ماه گذشته هشدار داده بودیم اما متاسفانه جامعه رعایت نکردند و از دو هفته پیش موج شدید افزایش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شروع شد و تعداد تخت های آی سی یو را از 6 تخت به بیست تخت اضافه کردیم .
علی موسوی با اشاره به این که مشخص است وقتی بیمار بدحال زیاد داشته باشیم تعداد موارد فوتی هم افزایش پیدا خواهد کرد افزود:
داروهای مورد نیاز بیماران کمیاب و گران قیمت میباشد و تا بحال نسبت به تهیه آنها اقدام شده است ولی بعضی بیماران بد حال به درمان پاسخ نمیدهند و جان خود را از دست میدهند.
رئیس بیمارستان حضرت علی بن ابیطالب (ع) ابراز گله مندی کرد: این شرایط حاصل رعایت نکردن در ضبط های پسته و در سطح شهر بود و زمینه ساز موج سوم و طوفانی شدن این موج شد و در حال حاضر با مشکل درمان این بیماران مواجه هستیم .
موسوی توضیح داد: هر بیمار کرونا نسبت به بیماران دیگر چندین برابر برای بیمارستان کار می برد ؛پرسنل ما باید لباس های حفاظتی بپوشند، و چون این بیماران همراهی ندارند کار همراهی بیمار را هم انجام دهند.
وی ادامه داد: در طول هفته گذشته آمار بیماران به بالای ۱۵۰ نفر رسیده و ۶ بخش را برای خدمت به این بیماران اختصاص داده ایم ( اورژانس تنفسی دو بخش آی سی یو(آی سی یو ۱ و بیمارستان بحران شهدای صنعت مس) بخش اطفال و دو بخش داخلی ولی هنوز هم با کمبود جا برای بیماران مواجه هستیم .
علی موسوی ابراز نگرانی کرد: متاسفانه امکانات ما هم دیگر جواب گو ی این حجم بیمار نیست ؛
دستگاههای سی تی اسکن به دلیل مراجعه زیاد یک قطعه از دستگاه سوخته و از مدار خارج شده اند ؛متاسفانه تعداد زیادی از کادر درمان به بیماری دچار شده اند در استراحت به سر می‌برد ودر خواست نیرو از بیمارستان های دیگر دادیم ،اما اگر این موج همچنان ادامه پیدا کند ممکن است به جایی برسیم که دیگر نتوانیم خدمات رسانی را ادامه دهیم .
وی بااشاره به ابتلای بیش از 200 نفر از کارکنان بیمارستان حضرت علی ابن ابیطالب (ع) و 50 نفر از کادردرمان که در استعلاجی به سر می برند از همشهریانی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی کادر درمان را یاری کردندقدر دانی کرد و گفت : از افرادی که با رعایت نکردن تذکر های ما همشهریان را بیمار می کنند گله مند هستم وخواهشمندم توجه داشته باشند که کرونا دشمنی است مسلح و مخفی امروز تیر اندازی می کند و اثراتش ده روز بعد نمایان می شود .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.