منو

جمالی زاده:تعداد تخت هاو کپسول های اکسیژن در بیمارستان افزایش خواهد یافت

احمد جمالی زاد تصریح کرد: اقدامات بسیاز خوبی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برای افزایش امکانات با همکاری وزارت خانه ،مس سرچشمه و خیرین محترم شهرستان انجام شده است که ظرفیت اکسیژن و تخت های بیمارستان را افزایش دهیم.

۱۸ آبان ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،صبح امروز جلسه ستاد کرونا شهرستان رفسنجان در فرمانداری شهرستان برگزار شد.
دکتر احمد جمالی زاده با توجه به شرایط کشور اظهار داشت :در حال حاضر کشور ما بدترین روز های کرونایی خود را طی میکند .در هر ۲۴ ساعت بیش از چهارصد نفر براثر بیماری کرونا میمیرند.

وی ادامه داد: تقریبا تمام کشور به جز استان های جنوبی از جمله؛سیستان بلوچستان، فارس و هرمزگان که تعداد کمتری مبتلا به کرونا دارند درگیر این بیماری هستند .

جمالی زاده در زمینه خدمت رسانی به بیماران عنوان کرد: با افزایش بیماران و مراجعه کنندگان به بیمارستان با مشکلاتی از جمله کاهش کیفیت خدمت رسانی به بیماران مواجه هستیم که در نتیجه میزان مرگ و میر افزایش میابد .

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ظرفیت ما محدود است اگر بیشتر از ظرفیت بیمار بستری کنیم با مشکلات بسیاری رو به رو خواهیم شد .

معاونت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان باتوجه وضعیت فوق حاد رفسنجان تاکید کرد: در هفته اخر شهریور ماه و هفته اول مهر ماه با سیر افزایشی مبتلایان و موراد بستری روبه رو بودیم. در هفته اخر شهریورماه متوسط بیماران در هفته حدود سی و پنج نفر بود. اما در هفته گذشته حدود ۸۰۰ نفر در شهرستان به این ویروس منحوس مبتلا شدند و هم اکنون بیش از ۱۵۴ نفر با علائم کرونا در بیمارستان بستری هستند که تست۱۱۲نفر مثبت و ۲۰نفر در I.c.uبستری هستند که نیاز به خدمات ویژه دارند.

وی با تاسف عنوان کرد: در شب گذشته دیگر ظرفیت بستری بیماران را نداشتیم به علت اینکه بیماران کرونایی به اکسیژن نیاز دارند امکان بستری بیش از ظرفیت وجود ندارد.

احمد جمالی زاد تصریح کرد: اقدامات بسیاز خوبی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برای افزایش امکانات با همکاری وزارت خانه ،مس سرچشمه و خیرین محترم شهرستان انجام شده است که ظرفیت اکسیژن و تخت های بیمارستان را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در حوزه سرپایی کریم اباد یک پزشک خدمت رسانی انجام میداد و روزانه در یک شیفیت فعالیت میکردند اما در یک ماه اخیر در دو شیفت به مردم خدمت میکردند. و همچنین تعداد تیم ها درمانی و پزشک هایمان را افزایش دادیم.

معاونت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بیان کرد:در هر جای کشور که میزان رعایت پروتکل های بهداشتی افزایش یابد روند بیماری کاهش میابد .و همچنین نتیجه رعایت پروتکل ها بهداشتی در هر منطقه بعد از سه هفته نمایان خواهد شد.

و در پایان یاد اور شد: در شهریور ماه در رفسنجان پروتکل های بهداشتی به درستی رعایت نشد بنابراین در اواخر شهریور ماه با افزایش تعداد بیماران روبه رو شدیم و باتوجه به محدودیت هایی که از دو هفته پیش شروع شده منحی مبتلایان به حد ثبات رسیده است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.