منو

پایان مهلت شرکت در جشنواره عکس اشتغال/ ارسال بیش از 1400 اثر از 60 شهر ایران

بیش از 1400 اثر از 60 شهر ایران و از استان های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، خراسان رضوی، کرمان، خوزستان، گلستان، اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کردستان، مرکزی، ایلام، قم، سمنان، البرز، همدان،زنجان و قزوین به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، که بیشترین آثار ارسالی از استان های کرمان، تهران و گلستان بوده است. که نشان از اعتماد جامعه عکاسی ایران به این جشنواره دارد

۲۴ آبان ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان ،با پایان یافتن مهلت ارسال اثار و آغاز فرایند داوری دومین جشنواره عکس اشتغال، دبیرخانه جشنواره اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

در راستای مسئولیت های اجتماعی «منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان» و با حمایت فرمانداری رفسنجان، روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، انجمن سینمای جوان و ادارات فرهنگ و ارشاد و کار و تعاون شهرستان رفسنجان، فراخوان دومین دوره جشنواره عکس اشتغال را در بخش های جایزه اشتغال، حرفه ای، موبایلی و با محوریت اشتغال و جهش تولید، اشتغال و کرونا، اشتغال و کشاورزی پسته در تاریخ 9 مهرماه منتشر کرد.
با پایان یافتن مهلت ارسال آثار در ساعت 7 صبح روز 23 آبان ماه و در فاصله 43 روز، در مجموع سه بخش، بیش از 1400 اثر از 60 شهر ایران و از استان های فارس، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، تهران، خراسان رضوی، کرمان، خوزستان، گلستان، اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کردستان، مرکزی، ایلام، قم، سمنان، البرز، همدان,زنجان و قزوین به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، که بیشترین آثار ارسالی از استان های کرمان، تهران و گلستان بوده است. که نشان از اعتماد جامعه عکاسی ایران به این جشنواره دارد.
آثار ارسالی از سوی هیئت داوران متشکل از آقایان کریم متقی، عباس بلوچی و حمید صادقی بررسی، و علاوه بر انتخاب و معرفی نفرات اول، دوم و سوم هر بخش، نفرات برگزیده بخش های حرفه ای و موبایلی برای شرکت در «بخش ویژه» و «تورعکاسی» در پروسه داوری مشخص و انتخاب خواهد شد.
امید است با توجه به شرایط ویژه به وجود آمده بر اثر بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهر رفسنجان، امکان برگزاری اختتامیه همزمان با هفته جهانی کارآفرینی و دعوت از برگزیدگان در تاریخ 3 آذر ماه فراهم شود و در غیر این صورت نحوه و یا تاریخ اختتامیه و «تورعکاسی بخش ویژه» متعاقبا اعلام خواهد شد.
در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همه شرکت کنندگان و همراهی انجمن های عکاسی در استان های مختلف، اعلام می داریم در روز پایانی مهلت شرکت در جشنواره، به دلیل حجم بالای آثار ارسالی، سایت جشنواره با کندی مواجه و موجب شد تا تعدادی از علاقه مندان که برای شرکت در جشنواره دیر اقدام کرده بودند، نتوانند آثارشان را به دبیرخانه ارسال کنند. و از این رو مراتب عذرخواهی خود را از آن دسته از عزیزان اعلام می داریم.
امید است راهی را که با هدف شناسایی فرصت های شغلی مناطق مختلف و احیای مشاغل فراموش شده آغاز کرده ایم در سال های آتی نیز با شکوه هرچه تمام تر تداوم و نتایج آن در جهت پیش برد توسعه اشتغالزایی و محرکی برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی به کار گرفته شود.
دبیرخانه دائمی جشنواره عکس اشتغال
مستقر در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 18 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.