منو

تاکسیرانی به کمک اداره پست می اید

نوروزی:صبح امروز با هماهنگی هایی که با مهندس سلمانی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی رفسنجان انجام شد از فردا صبح از ظرفیت حمل و نقل شهری برای رساندن مرسوله های پستی به گیرنده ها استفاده خواهیم کرد تا دیگر تاخیر در ارسال مرسوله ها به شهروندان وجود نداشته باشد .

۰۲ آذر ۱۳۹۹


علی نوروزی کارشناس اداره پست رفسنجان در گفت و گو با ایستار در زمینه تاخیر در تحویل مرسوله های پستی در سطح شهرستان رفسنجان اظهار داشت:متاسفانه به علت نداشتن زیر ساخت کافی برای ورود این حجم مرسوله در اداره پست شهرستان در خدمت رسانی به شهروندان با مشکل مواجه شدیم .

وی ادامه داد:در این مقطع زمان ما با چهار برابر ظرفیت مرسوله در اداره پست رو به رو شدیم و شوک بسیار بزرگی به اداره پست رفسنجان وارد شد .

نوروزی در جهت رفع این مشکل عنوان کرد:صبح امروز با هماهنگی هایی که با مهندس سلمانی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی رفسنجان انجام شد از فردا صبح از ظرفیت حمل و نقل شهری برای رساندن مرسوله های پستی به گیرنده ها استفاده خواهیم کرد تا دیگر تاخیر در ارسال مرسوله ها به شهروندان وجود نداشته باشد .

کارشناس اداره پست در ادامه تاکید :در حال حاضر به علت وضعیت قرمز شهرستان همکاران ما در دوشیفت فعالیت میکنند تا هرچه سریع تر مرسوله های پستی به دست گیرنده ها برسند که شهروندان به اداره پست مراجعه نکنند.

وی در پاسخ به شکایت شهروندان که از باز شدن مرسوله های خود ناراضی بودند اذعان کرد:بعضی مرسولات به علت بسته بندی نا مناسب از سوی فرستنده از جمله دیجی کالا در طول مسیر بسته بندی دچار اسیب میشود بعضی از بسته بندی مرسوله ها در اداره پست ترمیم میشوند به گیرنده تحویل داده میشود.

وی در اخر بیان کرد:در زمان تحویل ماموران ما به گیرنده میگویند در صورت نارضایتی میتوانند مرسوله پستی را برگشت بزنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 11 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.