منو

فـــرمــانــده نــاحــیــه مــقــاومـت بـسـیـج رفــسنــجان: 1557 بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج بین نیازمندان در رفسنجان توزیع می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان از توزیع 1557 بسته معیشتی، تعدادی سبد کالا و بسته های بهداشتی باهمکاری خیریه ها همزمان با هفته بسیج بین نیازمندان در این شهرستان خبر داد.

۰۷ آذر ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،سرهنگ پساوند درجمع خبر نگاران بیان کرد: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در خصوص ضرورت برگزاری مستمر رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و با توجه به وضعیت بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی پیرامون آن، با همراهی و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی شهرستان رفسنجان 1557 سبد کالا بین نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با اشاره به اینکه این رزمایش مواسات به مناسبت هفته بسیج و در محل حسینیه ثارالله برگزار شد، گفت: این تعداد سبد کالا به منظور حمایت از اقشار آسیب‌دیده از کرونا و خانواده های دهک پایین در شهرستان رفسنجان درقالب طرح معیشتی توسط پایگاههای مقاومت بسیج جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می شود.

وی از توزیع۱۲۰ بسته لوازم التحریر و مواد شوینده و بهداشتی بین نیازمندان خبر داد و افزود: ۱۵۱بن ۳۰۰هزارتومانی سبد کالا با همکاری خیریه کوثر و 164 بسته گوشت به اضافه ۵۰ بسته لوازم التحریر توسط خیریه رهیاری دراختیار ناحیه جهت توزیع بین نیازمندان و قشر آسیب دیده از کرونا قرار گرفت.

سرهنگ پساوند با بیان اینکه پیش از این جلسات هماهنگی برای حمایت از نیازمندان با خیران و موکب ها با حضور فرماندار انجام می گرفت، توضیح داد: 120 بسته بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی و شوینده توسط خیمه گاه اهل بیت (ع) در این مرحله توزیع می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان با تشکر از فرماندار اظهار امیدواری کرد که این کمک ها ادامه داشته باشد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.