منو

جمالی زاده:مردم باید در اجرای طرح محله محور حاج قاسم سلیمانی همیاری کنند

اگر مردم در این طرح را یاری کنند می توانیم امیدوار باشیم که به نتیجه مطلوب خواهیم رسید و در صورت عدم همکاری با توجه به سرد شدن هوا و تهویه نامناسب هوا در اماکن عمومی باعث شیوع گسترده ویروس کرونا مواجه خواهیم شد.

۱۳ آذر ۱۳۹۹


به گزارش ایستار ، احمد جمال زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در جلسه هماهنگی و تبیین نحوه اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص مدیریت و کنترل اپیدمی کویید ۱۹ اظهار داشت : از جمله زیرساخت های این طرح هماهنگی بین بخشی و دستگاه‌هایی که در طرح دخیل هستند و همچنین ضمانت اجرایی طرح شهید سلیمانی بستگی به همکاری این سازمان ها و مردم داردوتشدید نظارت و اجرای پروتکل ها و اعمال قانون را از جمله راهبردهای این طرح دانست .

معاونت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با توجه به اینکه نظارت بر اماکن، انجام تست برای شناسایی بیماری به طور گسترده و هدفمند، قرنطینه و رهگیری هوشمند اظهار داشت: افرادی که کوچکترین علامت خفیف را داشته باشند به محض بهتر شدن از منزل خارج نشوند.

وی گفت :آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را از دیگر راهبردهای این طرح عنوان کرد که با همکاری رسانه ها امکان پذیر خواهد بود .

احمد جمالی زاده اذعان کرد:حفاظت از گروه‌های آسیب‌پذیر از جمله سالمندان و بیماران زمینه ای الزامی است و همچنین محدودیت ها به صورت هوشمند و هدفمند اعمال می شود.

معاونت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اینکه طرح سردار سلیمانی بر اساس یک طرح محله محور و خانواده محور است تصریح کرد: این طرح متشکل از پرسنل بهداشتی، داوطلبین بسیج، هلال احمر، معتمدین روحانیون و جمعی از دانشجویان در قالب سه تیم نظارتی و حمایتی و مراقبتی است.

معاونت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تاکید کرد:اگر مردم در این طرح را یاری کنند می توانیم امیدوار باشیم که به نتیجه مطلوب خواهیم رسید و در صورت عدم همکاری با توجه به سرد شدن هوا و تهویه نامناسب هوا در اماکن عمومی باعث شیوع گسترده ویروس کرونا مواجه خواهیم شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.