منو

ربیعی:اگر اتفاق امروز برعکس اتفاق می افتاد آیا داور رای را برمیگرداند؟؟علیه سپاهان!!!

خواهش میکنم همه یک بار دیگر بازی تا قبل از گل دوم ببینند که مس رفسنجان چگونه بود و سپاهان بزرگ چگونه بود و شنیدم اقای نوید کیا گفتن ما که از قوانین اطلاع نداریم نباید صحبت کنیم قبول دارم و فکر می‌کنم این توصیه را اول باید به نیمکت خودشان بکنند زیرا نیمکت انها اول به سمت داور رفت و خیلی مشهود بود بعد ما رفتیم به داور گفتیم تحت تاثیر آنها قرار نگیرد که از طرف سرپرست سپاهان هم حرف بدی به ما زده شد

۰۲ دی ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،محمد ربیعی سر مربی تیم صنعت مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی در مقابل سپاهان ضمن تبریک و خسته نباشید به تیم سپاهان عنوان کرد:این باخت جزو باخت هایی است که بسیار از ان ناراحت هستم به دلیل اینکه به هیچ عنوان حق تیم ما نبود و جانانه تشکر می کنم از مجموعه تیم و بازیکنان به دلیل رعایت صحیح تاکتیک هایی که مدنظرم بود و فکر می‌کنم بسیار درست بازی کردیم .

وی ادامه داد:این بازی جزو بازی هایی بود به جای اینکه نتیجه داخل زمین رقم بخورد روی تصمیمات رقم خورد.به صحیح و غلط بودنش کار ندارم و فقط یک سوال دارم و داوری که نزدیک زمین است و کمک داوری که نزدیک زمین است وکمک داور اول بازی تحت تاثیر اعتراضات یک گل سالم را برمیگرداند؟؟ و از ان زمان شیرازه بازی ازبین میرود.

ربیعی بیان کرد:خواهش میکنم همه یک بار دیگر بازی تا قبل از گل دوم ببینند که مس رفسنجان چگونه بود و سپاهان بزرگ چگونه بود و شنیدم اقای نوید کیا گفتن ما که از قوانین اطلاع نداریم نباید صحبت کنیم قبول دارم و فکر می‌کنم این توصیه را اول باید به نیمکت خودشان بکنند زیرا نیمکت انها اول به سمت داور رفت و خیلی مشهود بود بعد ما رفتیم به داور گفتیم تحت تاثیر آنها قرار نگیرد که از طرف سرپرست سپاهان هم حرف بدی به ما زده شد.

وی ادامه داد:من میتوانم در این بازی تشریح کنم تیم مس رفسنجان نشان داد شبیه تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر امده نیست ،خوب بازی کردیم، گل بسیار تاکتیکی زدیم و دقیقا ادرسی بود که تعیین کرده بودیم و همچنین میدانستیم سپاهان چگونه بازی میکند وتلاش کردیم منفذ ها را ببندیم .

سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان با اشاره به اینکه دو غلفت در این بازی داشتیم گفت:در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کردیم مخصوصا در اداره کردن بازی و رفته رفته تیم ما بود که شرایط خوبی روی دروازه حریف داشت و در اثر غفلتی که انجام دادیم و به بازیکن سپاهان پاس دادیم و تیم با تجربه سپاهان از این غفلت استفاده کرد.

وی ضمن تبریک به تیم مس رفسنجان به علت اینکه نه تنها عقب نشینی نکرد بلکه فوتبالی بازی کرد که توانست خیلی از جاها مالک زمین باشد خاطر نشان کرد :در مقاطعی از بازی توانستیم تله گذاری کنیم و در صحنه هایی که بازیکنان سپاهان توپ را میگرفتند دو نفر از بازیکنان ماهمزمان پرس دو جهته انجام میدادند و از بازیکنانم به خاطر انجام تاکتیک های درست تشکر میکنم و به بازیکنانم میگویم حقتان شکست نبود و امیدارم این شکست ناخواسته پلی برای پیروزی های اینده باشد .

ربیعی با اشاره به این رفسنجان همیشه مظلوم واقع شده است و امیدواریم از مظلومیت بیرون اید اذعان کرد:انصاف باید برای تیم مس رفسنجان رعایت شود و من هر حرفی بزنم بعدا جریمه خواهم شد وهمچنین با تیمی بازی داشتیم که نزدیک به ده روز استراحت داشته است و تیم ما بعد از چهار روز دوباره امروز بازی کرد .

وی در ادامه گفت: تلاش کردیم که بازی با یک روز تاخیر برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد و امروز در لیگ برتر فقط یک بازی بود ودلیل آن را نمی‌دانم ولی باز هم تمکین می‌کنیم و امیدوارم من اشتباه کرده باشم و من الان دوباره فیلم بازی را دیدم در ان لحظه دستی که باز نبوده را باید چکار کرد؟؟؟؟ و همچنین با چند کارشناس صحبت کردیم و گفتند گل درست بوده است .

محمد ربیعی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم بعد از تصمیمات داوری خیلی لطمه خوردند تصریح کرد: ما تیم را متمرکز کردیم و خیلی کار سختی است و این برای مس رفسنجان یک پرش است که تیم سپاهان در بازی با مس رفسنجان سه نفر از بازیکنانش در ده دقیقه اخر به زمین خوردند و زمانی که بازیکن ملی محمد محبی زمین خورد ما در ضد حمله شرایط خوبی داشتیم و توپ را زدیم بیرون باز دوباره بلند شد و با اقتدار میگویم این تیم را در لیگ برتر حفظ خواهم کرد.

وی بااشاره به اینکه تیم من تیمی است که برای موفقیت تلاش میکندو قانع نیست بیان کرد :اگر اتفاق امروز برعکس اتفاق می افتاد آیا داور رای را برمیگرداند؟؟علیه سپاهان!! نمیدانم من فقط یک سوال پرسیدم و افکار عمومی این سوال را در ذهنشان پاسخ بدهند.

محمد ربیعی با توجه به اینکه در بازی ها تیم روند افزایشی داشته است تاکید کرد:تیم من با بافاصله چهار روز امروزبازی کرد شما ببینید تیم از لحاظ امادگی جسمانی و تاکتیکی چگونه بود و همچنین با یکی از تیم های پرمهره لیگ بازی کرد و ما غفلت کردیم و در هر دوتا گل خودمان توپ را به سپاهان دادیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 14 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.