منو

حجت الاسلام عسکری:باید مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه داشت

شهید سلیمانی مکتبی از بصیرت،ایثار ،ولایت مداری ،معنویت و همچنین دور اندیشی که رهبر فرمودند حاج قاسم سلیمانی مسئله داعش را پیش بینی کرده بودند و ایشان باید الگو جوانان و نسل ایند بیان شود.

۰۴ دی ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،سید احسان حسینی دبیر ستاد هماهنگی برنامه ها و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان اظهار داشت :ستاد هماهنگی برنامه ها و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در وهله ی در کشور و سپس در استان کرمان و همچنین در شهرستان رفسنجان به ریاست امام جمعه شهرستان ،نایب رئیسی فرماندار رفسنجان و به دبیری هیئت رزمندگان اسلام تشکیل شده است.

وی ادامه داد:این ستاد دائمی به ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی میپردازد،از هشت کمیته تشکیل شده است وهمچنین سه ماه از تشکیل ستاد مکتب شهید حاج قاسیم سلیمانی میگذرد و تاکنون نه جلسه در مبحث هماهنگی های ستاد برگزار شده است.

حسینی با اشاره به برگزاری مراسم گرامی داشت شهید حاج قاسم سلیمانی و یادبود شهدای رفسنجان در ۱۳ دی ماه عنوان کرد :این مراسم در شنبه ۱۳ دی ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی و در تعداد محدود در شهرستان رفسنجان برگزار خواهد شد و همچنین این مراسم به صورت زنده در فضای مجازی پخش خواهد شد .

سید احسان حسینی در زمینه فعالیت های ستاد در شهرستان در هفته مقاومت بیان کرد: در حوزه فرهنگی و هنر برگزیدگان تئاتر خیابانی سردار اسمانی در فضای روباز سینما گلستان امین اجرا خواهند داشت،چهار اثر موسیقی پاپ تهیه شده توسط اداره ارشاد شهرستان در هفته مقاومت در رسانه های شهرستان منتشر خواهد شد و همچنین نمایشگاه عکس از دوران زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات دلنوشته قاسم من (به نفرات برتر سفر کربلا معلا اهدا خواهد شد)و رادیو رفسنجان در زمینه وصیت نامه شهید سلیمانی برگزار میشوند و هچنین جشنواره تولیدات آثار فرهنگی هنری تحت عنوان روایت یک مکتب، فیلم کوتاه، عکس، پوستر، شعر در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد هماهنگی برنامه ها و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اذعان داشت:یک از فعالیت های ستاد در هفته مقاومت برگزاری اردوهای جهادی خواهد بود وهمچنین تاکنون توسط نیروهای جهادی سه خانه که براثر باران ک به تعمیرات نیاز داشتند بازسازی شده اند و همچنین برای فضا سازی شهری هیئت ها ی سیار در سطح شهرستان فعالیت خواهند کرد و در سه شب از ایام فاطمیه در حسینیه ثارالله شهرستان مراسم برگزار خواهد شد.

حسینی گفت:کمک‌های مومانه در هفته مقاومت باتوجه به نیاز های اولیه نیاز مندان اهداخواهد شد وهمچنین توسط بسیج جامع پزشکی ویزیت رایگان انجام خواهد شد.

وی تاکید :تمام فعالیت ها حول محور مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی باید با مجوز ستاد انجام شوند و همچنین زنگ مقاومت در فضازی مجازی برای دانش اموزان خواهد خورد.

حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در ادامه این نشست خبری بیان کرد: در سراسر کشور از روز سالگرد شهادت تربیت شده ی مکتب اسلام و انقلاب به مدت یک هفته در سراسر کشور هفته مقاومت نامیده شده است و ما در شهرستان در روز اول هفته گرامی داشت شهید حاج قاسم سلیمانی و یاد بود شهدای رفسنجان را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست عنوان کرد:زنده نگه داشتن یاد شهدا در قران امده ، سیره پیامبر است و همچنین امام حسین (ع)در روز عاشورا نام یارانشان را ذکر کردند بنابراین باید یاد شهدا را زنده نگه داریم .

امام جمعه رفسنجان با اشاره به کلمات و تعابیری که رهبر معظم انقلاب از سردار سلیمانی داشتند اذعان داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان امت اسلامی و ملت ایران است و در همه جا دنیا از قهرمان های خود تجلیل میکنند .

وی با اشاره به اینکه علاوه برگرامی داشت شهید سلیمانی رهبرمعظم انقلاب بر زنده نگه داشتن مکتب ایشان تاکید داشتند یاد اورشد: شهید سلیمانی مکتبی از بصیرت،ایثار ،ولایت مداری ،معنویت و همچنین دور اندیشی که رهبر فرمودند حاج قاسم سلیمانی مسئله داعش را پیش بینی کرده بودند و ایشان باید الگو جوانان و نسل ایند بیان شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.