منو

علی خضریان:صحنه خدمت به مردم نباید به صحنه جدل های سیاسی تبدیل شود

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران : مردم مهمترین رکن هستند و نباید صحنه خدمت به این ملّت به صحنه جدل های سیاسی و رقابت تبدیل شود و همچنین آیت الله مصباح یزدی می فرمود اگر کار برای خداوند، مردم و انقلاب اسلامی است، قبیله گرایی و دو دسته بازی لازم نیست.

۰۲ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ، علی خضریان عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در جلسه رسیدگی به مشکلات شهرستان های رفسنجان و انار در محل دفتر امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه همدلی و وحدت میان مجلس با دولت نشان دهنده این است که در قالب سفرها در راستای حل مشکلات گام بر می دارد اظهار داشت: عموما نمایندگان مجلس قبلاً حوزه انتخابیه خود را سرکشی می کردند تا تخصیص و جذب بودجه و توسعه منطقه خود را داشته باشند و همچنین همه می دانید که طبق قانون، نمایندگان مجلس نمایندگان مردم کشور هستند و علاوه بر دغدغه حوزه انتخابیه شهرستان خود، به نقاط مختلف کشور سفر می کنند و تصمیمات کشوری را هم می گیرند.

خضریان با توجه به اینکه این سفرها دستاوردهایی دارد تصریح کرد: اگر این فرهنگ جا بیفتد و سفرها بیشتر شود می توان به مناطق محروم هم رسیدگی کرد، همچنین از ظرفیت های ملی در این سفرها در راستای حل مشکلات شهرستان ها استفاده می شود.

وی با توجه به اینکه همه ما در مجلس و دولت بر سر سفره شهدا نشسته ایم و برای ادای این دین باید کار و فعالیت کنیم و در کنار هم به مردم خدمت کنیم افزود: برای خدمت به مردم نیاز به جناح بازی و قبیله گرایی نیست و در واقع مردم به همدلی میان مجلس و دولت نیاز دارند استفاده از ادبیات کودکانه می تواند آسیبی برای وحدت میان مجلس و دولت باشد.

علی خضریان با توجه به اینکه مردم مهمترین رکن هستند و نباید صحنه خدمت به این ملّت به صحنه جدل های سیاسی و رقابت تبدیل شود تاکید کرد: آیت الله مصباح یزدی می فرمود اگر کار برای خداوند، مردم و انقلاب اسلامی است، قبیله گرایی و دو دسته بازی لازم نیست.

در اخر گفت:دولت و مجلس خطاهای یکدیگر را پوشش داده و به رفع آن کمک کنند مردم به ما نگاه می‌کنند کنایه‌ها دور از فرهنگ دینی است که امام راحل دنبال می‌کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 1 =

مطالب مرتبط
«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

با همت جهادی کارگران و مهندسان صنعت مس و به رغم قطعی متناوب برق مجتمع‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، حجم فعالیت و تولید محصول در تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته رشد داشته است.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما کلید خورد

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
فعالیت یک هزار و ۳۴۰ نفر در ستاد صبر استان کرمان/ از سال ۱۴۰۱ هیچ پرونده‌ای به دادگاه مطبوعات کرمان ارجاع نشده است

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان از فعالیت یک هزار و ۲۴۰ نفر در ستاد صبر استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۵ نفر به عنوان صلح یار، ۲۹۴ نفر به عنوان همیارصلح (دانش‌آموزی) و ۱۱ نفر هم طلایه‌دار صلح، دارای ابلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان هستند.

۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.