منو

علی رمضانی مدیر کل صدا و سیما استان کرمان:رفسنجان خاستگاه انقلاب اسلامی در استان کرمان است/کسی که میخواهد حرف حق را به کرسی نشاند باید رسانه داشته باشد

رادیو رفسنجان هدیه و برکت انقلاب اسلامی برای شهرستان رفسنجان است به پاس خدماتی که رفسنجان برای انقلاب انجام داده است و همچنین رفسنجان پایگاه و خاستگاه انقلابی اسلامی در استان کرمان بوده است

۰۹ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،علی رمضانی مدیر کل صدا و سیما استان کرمان در مراسم بیست و یکمین سالگرد افتتاح رادیو رفسنجان با اشاره به اینکه بخیل ترین اقوام صهیونیسم ها هستند بیان کرد: به علت اهمیت رسانه در دنیا یهودی ها بخشنده ترین اقوام در حوزه رسانه هستند و همچنین بنیان گذار تمام رسانه های جریان ساز دنیا هستند بنابراین هرچه در حوزه رسانه سرمایه گذاری انجام دهیم به علت جنگ نابرابر و پرحجم رسانه ای اسراف نخواهد بود و به شدت در این جنگ جای شاکی ومتهم جابه جا است .


علی رمضانی با اشاره به پوشاندن افتضاح حاکمیت امریکا توسط رسانه ها تصریح کرد:اگر یک هزارم این مشکل در ایران به وجود می امد با تبلیغات پرحجم رسانه بلاهای بسیاری بر سر ایران اسلامی می امد اما چون انها رسانه ها را در دست دارند این افتضاح را کنترل کردند و نذاشتند واقعیت ها بیان شود.

وی ادامه داد:رسانه ها جامعه پوسیده غرب را انچنان زیبا جلو میدهند که ما از جامعه انها تعریف کنیم و همچنین در زمینه کرونا امریکا بالاترین تعداد تلفات را داشته است ولی انها با پرداخت پول به رسانه ها انگشت اتهام را به سوی ایران و مجامع مذهبی دراز کرده اند.

مدیر کل صدا و سیما استان کرمان با اشاره به اینکه اولین رسانه ی اسلام مساجد بودند اذعان کرد:جمع های خانوادگی و حتی گروه ها در فضای مجازی هم یک رسانه به حساب میاید و هم اکنون نزدیک به ۳۰۰ رسانه با پول دشمنان در مقابل جبهه ی مقاومت که محور اصلی انها ایران اسلامی است مبارزه میکنند.

وی با توجه به اینکه که شهید حاج قاسم سلیمانی رسانه ای ترین مرد ایران است افزود :هم اکنون پرس تی وی ما در جهان حرفی برای گفتن دارد و همچنین یکی از مدیران رسانه ای روسیه در مقابل مدیر رسانه پرس تی وی ایستاده و گفته شما معاملات را بهم زدید.

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان با توجه به اینکه رسانه ابزار قدرت و سلطه است خاطر نشان کرد:کسی که میخواهد حرف حق را به کرسی نشاند باید رسانه داشته باشد و همچنین برای افزایش برد رادیو رفسنجان در حوزه رفسنجان تلاش هایی انجام میدهیم اما برای افزایش برد برای پخش شدن در شهرستان های دیگر به علت تبعات و هزینه های هنگفت اجازه نخواهیم داشت.

وی ادامه داد:در زمینه افزایش برد رادیو رفسنجان مطالعاتی انجام شده است و همچنین باید هزینه ها با کمک شهرستان تامین شود .

علی رمضانی باتوجه به اینکه نگاه سیاسی به رسانه ها نگاه بدی است بیان کرد:رسانه ها زبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و نباید زبان خود را ببندیم.

وی با اشاره به اینکه مدیر یک رسانه بودن کابوس است افزود:من در مدت پنج سال و اندی که مدیر رسانه هستم به جز مدت زمانی که در پرواز هستم هیچ زمان تلفن همراه ام خاموش نبوده است زیرا باید جوابگو اتفاقات باشیم و کند کردن زبان رسانه ها بر ضرر امنیت ملی خواهد بود.

مدیر کل صدا و سیمای استان کرمان با اشاره به اینکه مظلوم ترین کامندان کارمندان رادیو هستند گفت:نتوانستیم کاری برای انها انجام دهیم اما نسبت به سال گذشته چند قدم جلو هستیم و یکی از این قدم ها بیمه کردن تمام کارمندان از طرق شرکتی به میزان حق الزحمه ای که دارند که ۴۰ در صد هزینه های ما را افزایش داده است.

وی ادامه داد:۳۰در صد حق الزحمه کارمندان را افزایش داده ایم اما همچنان خیلی از همکاران ما با مشکلاتی رو به رو هستند و امیدواریم با اقدامات مجلس اسلامی اتفاقات خوبی رخ دهد که حق الزحمه نیرو ها به حدی برسد که بتوانیم بیمه سی روز کار را برای انها پرداخت کنیم.
ودر اخر اظهار داشت:رادیو رفسنجان هدیه و برکت انقلاب اسلامی برای شهرستان رفسنجان است به پاس خدماتی که رفسنجان برای انقلاب انجام داده است و همچنین رفسنجان پایگاه و خاستگاه انقلابی اسلامی در استان کرمان بوده است


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + سیزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.