منو

انجام 853مورد عملیات به همت سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری رفسنجان/ گزارش عملکرد ۹ ماهه سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری رفسنجان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از انجام 358 مورد عملیات اطفاء حریق و 495مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان رفسنجان در نه ماه سال جاری خبرداد.

۱۳ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان علی رمضانی نژاد با اعلام این خبر،افزود: از مجموع 358 مورد عملیات اطفاء حریق 92 مورد مربوط به منزل مسکونی و40 مورد مربوط به مراکز تجاری؛اداری وانبار ،12 مورد مربوط به مراکز صنعتی؛دامداری وکشاورزی ، 8مورد مربوط به شبکه انتقال برق ،51 مورد مربوط به وسائط نقلیه، 52 مورد مربوط به درختان، 103 مورد مربوط به زباله و مواد پسماند 11مورد مربوط به ایمن سازی وپیشگیری می باشد.

وی از زنده گیری حیوانات وحشی و موذی با 362 مورد به عنوان دارنده بیشترین سهم از حوادث امدادو نجات یاد کردوگفت :ازمجموع عملیات امداد و نجات 49 مورد مربوط تصادفات وواژگونی خودرویی، 16 مورد امداد آسانسور، 12 مورد سقوط در چاه ؛ 8موردمربوط به سقوط ونجات از ارتفاع و48 مورد باقی مانده آن مربوط به سایر مواردبوده است.

رمضانی نژاد با اشاره به این موضوع که سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری رفسنجان در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزدبیان کرد: در مجموع عملیات اطفاء حریق و امدادو نجات طی این نه ماه 56 نفر مصدوم و متاسفانه 4 نفر جان خود را از دست داده اند.

رمضانی نژادخاطر نشان کرد : مراسم غبارروبی وگل افشانی گلزار مطهر شهداو رژه خودرویی درسطح شهرو اجرای مانور به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی؛ مشارکت در برگزاری مراسم باشکوه نمازجمعه ؛ هشدار به شهروندان درسطح شهر درراستای دستور ستاد ملی مقابله با کرونا جهت پیشگیری از شیوع ویروس کووید۱۹ ؛ ارائه 40 مورد آموزش پیشگیری در اماکن اداری ؛تجاری؛ مسکونی؛ خدماتی ؛درمانی ؛ورزشی؛ فرهنگی و کارخانه از اهم فعالیتهای این سازمان در نه ماهه سال جاری بوده است.

این مقام مسئول افزود : تهیه تشک نجات قابل حمل ؛ خرید وسایل آتش نشانی شامل شیلنگ ؛ دستکش ، چکمه اتش نشانی، چراغ قوه دستی وپیشانی ،نازلهای مختلف اتش نشانی ،سه پایه چاه با وینچ ۵۰ متری،فن تخلیه دود همراه با داکت ۱۰ متری ، وهمچنین هالیگان امدادونجات از دیگر اقدامات مهم در این مدت بوده است.

وی رضایت کلی شهروندان را از مهمترین وظایف خود دانست و افزود: در هر شرایطی با تمام توان خود، با عنایت به امکانات و تجهیزات موجود جهت خدمت به شهروندان آماده‌ایم و در راستای نجات جان و اموال مردم که هدف اصلی ماست از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.