منو

منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان میزبان تکنولوژی تولید ماسک نانو‌ با خاصیت آنتی باکتریال

امروز با حضور معاون منابع انسانی استاندار کرمان، فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین خط تولید ماسک آنتی باکتریال نانو، شرکت نانوتجهیزات آسیا(زیر مجموعه هلدينگ سرمايه گذاري ايران و چين) به بهره برداری رسید.

۱۶ بهمن ۱۳۹۹



به گزارش ایستار ، امروز با حضور معاون منابع انسانی استاندار کرمان، فرماندار رفسنجان و جمعی از مسئولین خط تولید ماسک آنتی باکتریال نانو، شرکت نانوتجهیزات آسیا(زیر مجموعه هلدينگ سرمايه گذاري ايران و چين) به بهره برداری رسید.

مهندس کهنوجی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی در حاشیه این مراسم در خصوص این محصول اظهار داشت: این ماسک با یک محلول گیاهی ویژه آنتی باکتریال میشود و از ویژگیهای دیگر این‌ماسک میزان فیلتراسیون بر اساس استانداردهای بین المللی میباشد.
وی افزود: تکنولوژی استفاده از محلول‌ ضد عفونی گیاهی در حال حاضر در کشور فنلاند و ایران وجود دارد . علا‌ه بر موارد فوق شرکت نانو تجهیزات آسیا خط تولید ملت بلون که به عنوان لایه اصلی ماسک جهت فیلتراسیون استفاده میشود را نیز راه اندازی کرده است.
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی در خصوص میزان سرمایه گذاری این کارخانه خاطرنشان کرد: خط تولید ملت بلون و خط تولید ماسک با سرمایه گذاری 500 هزار یورو و اشتغال 35 نفر به طور مستقیم افتتاح شده است و خط تولید آن ماهانه ظرفیت تولید 3 میلیون ماسک را دارد.

مجید کهنوجی با اشاره به اینکه مهندس رنجبر در مرحله اول پروژه ی فروکروم را در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به بهره برداری رساند بیان کرد: کار خانه تولید فروکروم از نظر ظرفیت حرف اول را در خاور میانه میزند و ۲۰۰ نفر دراین کارخانه فعالیت میکنند.

وی ادامه داد: کارخانه فروکروم با سرمایه گذاری ۱۰۰ درصد چینی ها اجرا شد اما در حال حاضر ایرانی ها مالک ۸۰ در صد کارخانه فروکروم هستند.

مجید کهنوجی با اشاره به تولید ارز دیجیتال در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان تاکید کرد:این فعالیت ۱۰۰ درصد قانونی با مجوز اداره ی صنعت ،معدن و تجارت کرمان و قرارداد برق منطقه ای استان کرمان انجام میشود وهمچنین برق صادراتی محسوب میشود که صادرات برق ( بدون انتقال برق توسط خطوط چند هزار کیلومتری ) کمک میکند و دولت هزینه ان را دریافت میکند.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی گفت:برنامه بعدی ما در منطقه ویژه اقتصادی احداث کارخانه کلر های گازی است که در سال اینده افتتاح خواهد شد مهندس رنجبر به ما قول دادند اگر زیر ساخت ها را (برق و اب ) ایجاد کنیم سرمایه گذار خواهند اورد .

در اخر گفت: در شش سال گذشته در منطقه ویژه اقتصادی ۲۳ کارخانه به بهرداری رسیده است که ۴۵۰ نفر در این مجموعه ها مشغول هستند و در سال اینده ۱۶ کارخانه به بهره برداری خواهد رسید و ۱۱۰۰ نفر دیگر در منطقه ویژه مشغول خواهد شد .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.