منو

بیانیه مهندس مجید کهنوجی و حضور در انتخابات

۱۳ آذر ۱۳۹۸

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
قَالَ رَبِّ اشْرَحْ لِي صَدْرِي وَيَسِّرْ لِي أَمْرِي وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِنْ لِسَانِي يَفْقَهُوا قَوْلِي
گفت پروردگارا سينه‏ ام را گشاده گردان و كارم را براى من آسان ساز و از زبانم گره بگشاى [تا] سخنم را بفهمند (طه،25-28)
با سلام و تهیت به پیشگاه مقدس خاتم الانبیا محمد مصطفی(ص) و خاندان مطهر عصمت طهارت صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین و درود به روان پاک بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همه شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی وبا استعانت از محضر مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای ،حضور خود را به عنوان کاندیدا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان های انار و رفسنجان اعلام می نماییم .
مهم ترین انگیزه این جانب به منظور حضور در این عرصه خطیر پاسخ به درخواست های متعدد جوانان نخبه و متعهد شهرستان های رفسنجان و انار و هم چنین لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی که در چهارچوب بیانیه گام دوم انقلاب صراحتا خواستار حضور جوانان در عرصه های تصمیم گیری کلان کشور شده اند، می باشد.
از این رو و فارغ آنکه در پایان رقابت انتخابات چه نتیجه ای حاصل گردد،که هر چه باشد نتیجه رای و انتخاب مردم شریف و فهیم این دیار بوده و مورد احترام همگان ، رسالت خود را طرح و بیان خواسته ها و دغدغه های جوانان انقلابیِ این دو شهرستان می دانم که به دنبال ایجاد تغییر در وضعیت موجود در نظام تصمیم گیری کشور هستند.
از خداوند منان عاجزانه درخواست دارم که این بنده کمترین را به مسیری هدایت فرماید که از راه رضا و خشنودی او قدمی فراتر نگذارم و به او پناه میبرم از آنکه برای کسب حتی یک رای جامه ای به منکری بیالایم.
من الله توفیق
مجید کهنوجی


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 20 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.