منو

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی:زمانی که به شعار هایمان عمل نمیکنیم مردم قهر میکنند /مردم از خیانت مسئولین به ارمان های انقلاب ناراضی هستند/نیاز حقیقی جامعه برگشت به ارمان های انقلابی است

امام بخاطر اینکه نظام اداری کشور را قبول نداشت نهاد سازی کرد اما نهادها انقلابی نشدند بلکه به وضعیت قبلی خود بازگشتند و در حال حاضر نیاز حقیقی جامعه برگشت به ارمان های انقلابی است .

۲۴ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش ایستار،سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سخنرانی مسجد امام شهرستان رفسنجان ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: رفسنجانی ها نقش پر رنگی در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس داشتند در دوران انقلاب اسلامی شاگردان انقلابی با فداکاری هایشان باعث شدند مردم حرف های انها را بپذیرند .

وی ادامه داد:منشاء انقلاب اسلامی به مذهب، مکتب ،توحید و حرکت امام حسین (ع)برمیگردد همین باعث شد جامعه ای به بزرگی ایران به انقلاب که یک حرکت اجتماعی فراگیر است بپیوندند .

قاضی زاده هاشمی بااشاره به اینکه آغاز انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بود تصریح کرد: حدودا دوسال طول کشید تا انقلاب اسلامی توانست خودش را از جریان های انحرافی پاک کند و بعد از ان جنگ تحمیلی شروع شد که مردم به میدان امدند که یکی از ویژه ترین انها شهید حاج قاسم سلیمانی از استان کرمان بود در ان زمان ۴۳ کشور با ما در جنگ بودند و از ۳۰ کشور اسیر جنگی داشتیم مردم پای انقلاب ماندن و جنگیدن.

وی ادامه داد:در زمان انقلاب ملت یک کشور فقیر را تحویل گرفتند که ارتش ،سلاح جنگی و موشک نداشت ،دانش فنی نداشت وجمعیت درس خوانده قابل توجهی نداشت اما مردم با فشار های اقتصادی در میدان ماندن و جنگ تمام شد .

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه اعتماد مردم به نظام اداری کشور کم شده تاکید کرد:مردم ناراضی و نا امید هستند اما این به این معنی نیست که مردم انقلاب و دین را دوست ندارند بلکه ناراحتی مردم از خیانت مسئولین به ارمان های انقلاب است .

وی افزود:مردم میگویند به اندازه ما به ارمان ها پایه بند باشید و زمانی که به شعار هایمان عمل نمیکنیم مردم قهر میکنند.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی اظهار کرد:امام بخاطر اینکه نظام اداری کشور را قبول نداشت نهاد سازی کرد اما نهادها انقلابی نشدند بلکه به وضعیت قبلی خود بازگشتند و در حال حاضر نیاز حقیقی جامعه برگشت به ارمان های انقلابی است .

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یک زمانی این انقلاب ،انقلاب اسلامی ایران بود اما درحال حاضر انقلاب اسلامی جهانی است عنوان کرد:در این چند سال تجارب زیادی را کسب کردیم زمان ان رسیده است که اداره کشور را تغییر دهیم که بتوانیم بگوییم جامعه ارمان و هدفش یکی است وبرای رسیدن به تمدن شهید سلیمانی باید مکتب سلیمانی را دنبال کرد.

وی افزود:شهید سلیمانی به دلیل اینکه صداقت داشت و بین خود و ارمان هایش فاصله نبود مردم برای او جان میدهند و توانست باهمراهی مردم لشگر سپاه قدس را تشکیل دهد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.