منو

رفع دغدغه شهروندان با احداث میدان در بلوار خلیج فارس

شهردار رفسنجان از احداث میدان جدید در بلوار خلیج فارس به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه و رفع دغدغه ساکنین محله اسدآباد فارسی خبر داد.

۰۹ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان مهندس مختاری با اعلام این خبر افزود: با توجه به موقعیت نامناسب زیرگذر موقت بلوار خلیج فارس در مسیر رودخانه شور و احتمال خطر سیلاب و بروز مشکلات متعدد برای شهروندان و وسایل نقلیه عبوری، احداث میدان جدید در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

شهردار رفسنجان اظهار کرد: با اجرای میدان مذکور، زیر گذر موقت مسدود و رفت و آمد شهروندان تسهیل و بهبود می یابد.

وی افزود: این اقدام هم چنین در راستای طرح بهسازی مسیر رودخانه شور انجام خواهد شد و روند اجرایی پروژه را در آینده سرعت می بخشد.

مهندس مختاری خاطرنشان کرد: مساحت این میدان که در راستای تحقق شعار “رفسنجان شهر امن” احداث می شود، بیش از ۱۱ هزار مترمربع است و اجرای آن تا پایان سال به اتمام می رسد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 8 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.