منو

مطالبه گري کاراته کاران رفسنجانی از سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان رفسنجان

مطالبه گری باشگاه داران، پیشکسوتان،مربیان و قهرمانان کاراته رفسنجان از اوضاع نا مطلوب هیات کاراته شهرستان رفسنجان

۱۴ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش ایستار ،درتاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۲ عده ای از کاراته کاران شهرستان نسبت به تعیین تکلیف هیات کاراته شهرستان رفسنجان در دفتر سرپرست پرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان حضور یافته اند و خواسته های خود را در نشستی دوستانه و صمیمی بیان نموده اند .

در ابتدا پور بخشی قهرمان و مربی باشگاه شهدای هرمزآباد به نمایندگی از حضار از خواجه پور و مسولین شهرستان که سعی در شفاف سازی عملکرد هیات ها در جهت سالم سازی و توانمند نمودن هیات های ورزشی شهرستان همت مینمایند تقدیر و تشکر نمودند و در ادامه عسکری یکی دیگر از قهرمانان چندین دوره از مسابقات کشوری و بین المللی کاراته از خواجه پور در خواست نمودند که چرا رویه هماهنگ و متحد برای تمامی اعضای هیات کاراته شهرستان رفسنجان طی نمی‌شود، طبق مکاتبات اداره ورزش وجوانان شهرستان رفسنجان در گروه های ورزشی شهرستان تمامی فعالیت های انجام شده در زمینه کاراته منوط به هماهنگی این اداره انجام گردد در غیر این صورت فعالیتی اگر بدون هماهنگی اداره صورت پذیرد وجه قانونی ندارد وحال اینکه هیات کاراته استان اظهار مینماید که هیات کاراته شهرستان رفسنجان کمی فی السابق باهمان ترکیب قبل خود باقی میماند و تمامی فعالیت در زمینه کاراته باید با هماهنگی هیات شهرستان انجام گیرد که این دوگانگی باعث سر در گمی و بی اخلاقی و سوء استفاده عده ای گردیده است که این رویه باعث پایمال شدن حق و حقوق عده زیادی از اعضای کاراته شده است.

در ادامه مطالبه گری سیاهکوهی یکی دیگر از قهرمانان و مربیان جوان و خوش آتیه شهرستان نیز از سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان در خصوص بی عدالتی و عدم توجه به پتانسیل و استعداد های نهفته کاراته در رفسنجان و بها دادن هیات به افراد غیر بومی و تشکیل جلسات و تصمیمات خصوصی توسط اعضای هیات کاراته کرده بودند، همه اعضا قویا مصّر بودند که خواجه پور سر پرست اداره ورزش وجوانان شهرستان جهت تعیین تکلیف هیات اقدامی موثر انجام دهند.

در ادامه خواجه پور ضمن خوش آمد گویی و تقدیر از جمع حاضر در جلسه گفت: جای بسی مباهات است که با یک خرد جمعی و درک بالای باشگاه داران، مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی پر طرفدار نسبت به مسائل پیش روی هیات روبه‌رو هستیم و سعه صدر و صبر تک تک شما بزرگواران صمیمانه سپاس گذاریم.

همانگونه که همه شما مستحضر هستید بنابر مصالح شهرستان و سیاست های پیش روی اداره ورزش وجوانان در جهت رشد و بالندگی و توسعه سلامت جامعه در بعضی از هیات ها دست به تغیراتی زده ایم که هیات کاراته شهرستان رفسنجان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در اولین اقدام طی چندین تماس تلفنی با هیات کاراته استان برای تغیر رئيس هیات کاراته شهرستان صورت پذیرفته و در نهایت نامه معرفی برای رئيس جدید هیات به هیات کاراته استان ارسال گردیده شده و چندین مرتبه از طریق معاون اداره با هیات کاراته استان تماس برقرار شده که حکم رئيس جدید ابلاغ گردد که متاسفانه به بهانه هایی کار به تعویق افتاده و امروز و فردا میشود که این مسئله قطعا به ضرر ورزش شهرستان می باشد و طی تماس های اینجانب با آقای پاریزی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمان جهت تعیین تکلیف وضعیت موجود.
پاریزی بیان داشت که تا انتخابات مجمع هیات کاراته استان که در اسفند ماه برگزار میگردد هیچگونه اقدامی صورت نگیرد و بعد از انتخابات مجمع تمامی احکام رؤسای هیات های شهرستان ابلاغ میگرددو باید رؤسای هیات کاراته شهرستانها مجددا از طرف رئيس اداره شهرستان ها معرفی گردند و قطعا گزینه معرفی شده از طرف شما انتصاب میگردد.

خواجه پور گفت: فعلآ بر اساس قوانین و اختیارات اینجانب تمامی فعالیت‌های صورت گرفته، در زمینه کاراته میبایستی با هماهنگی اداره ورزش وجوانان شهرستان باشد و هرکس از این امر سر پیچی نماید هنجار شکنی است .

وی در پایان افزود: جای بسی تقدیر و تشکر از همه عزیزان و بزرگوارانی که صبر و حوصله بیشتر مینمایند که مشکلات پیش رو رفع گرددو به عنوان یک بازوی قدرتمند در راه گشای مسایل ورزشی شهرستان در کنار ما هستند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.