منو

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان:شرکت صنایع مس ایران میتواند مولد خوبی برای اشتغالزایی در استان کرمان باشد

شرکت صنایع مس ایران سالانه ۱۵۰۰میلیارد تومان در حوزه تولید و مسائل جاری اش در استان کرمان دارد که اگر ۲۰ الی ۳۰ درصد ان محقق شود اشتغالزایی خوبی در استان رخ میدهد.

۱۴ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش ایستار، سعید مدیر عامل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق کرمان در افتتاح نخسین نمایشگاه نهضت تولید، بومی سازی و صادرات در سال جهش تولید اظهار کرد:نمایشگاه یک صنعت است که میتوانند یک نقش زیر ساختی پیدا کند و به عنوان محرک اقتصادی در استان عمل کند.

وی افزود:با وجود تحریم ها میتوان با تکیه بر جوانان انقلابی و بومی سازی از واردات جلوگیری کنیم و اشتغالزایی ایجاد کنیم .

سعید بیان کرد: در این نمایشگاه به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع ۵۰ شرکت از جمله شرکت ملی صنایع مس ایران، گل گهر سیرجان، گوهر زمین، جهان فولاد، مس شهید باهنر و…… حضور دارند و در بیش از ۵۰ غرفه قطعات خود را ارائه میدهند.

در ادامه افتتاحیه مهندس احمدی مدیرمجتمع مس سرچشمه رفسنجان بیان کرد:در خصوص بومی سازی همیشه شرکت های معدنی و بزرگ مخاطب دستگاه های دولتی هستند، تولیدکنندگان و شرکت های بزرگ باید به مراحل اولیه و الزامات بومی سازی از جمله برنامه ریزی اولیه و مهندسی معکوس توجه داشته باشند که همه شرکت ها اقدامات موثری انجام داده اند .

مدیر مجتمع مس سر چشمه رفسنجان گفت:باتوجه به شرایط حاکم در کشور بخاطر وجود تحریم ها شرکت ها در حوزه های تولید و لجستیک مجبور به انجام اقدامی در بخش انرژی شده اند و همچنین شرکت مس در بودجه سال اینده رشد خوبی خواهد داشت.

احمدی ادامه داد:شرکت صنایع مس ایران سالانه ۱۵۰۰میلیارد تومان در حوزه تولید و مسائل جاری اش در استان کرمان دارد که اگر ۲۰ الی ۳۰ درصد ان محقق شود اشتغالزایی خوبی در استان رخ میدهد.

وی افزود:در حوزه پروژه های در حال اجرا در استان ۷۰۰ میلیون یورو هزینه شده است که میتواند مولد خوبی برای اشتغالزایی در استان کرمان باشد.

در اخر گفت :اگر بتوانیم از تولید کنندگان حمایت کنیم تولید متوقف نخواهدشد و شرکت مس امادگی کامل را در جهت حمایت از تولید کنندگان قطعات مورد نیاز مجتمع را دارد.

این نمایشگاه از ۱۴الی ۱۷ اسفند ماه ۹۹ در محل نمایشگاه بین المللی جنوب شرق دایر است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یازده =

مطالب مرتبط
«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

با همت جهادی کارگران و مهندسان صنعت مس و به رغم قطعی متناوب برق مجتمع‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، حجم فعالیت و تولید محصول در تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته رشد داشته است.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما کلید خورد

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
فعالیت یک هزار و ۳۴۰ نفر در ستاد صبر استان کرمان/ از سال ۱۴۰۱ هیچ پرونده‌ای به دادگاه مطبوعات کرمان ارجاع نشده است

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان از فعالیت یک هزار و ۲۴۰ نفر در ستاد صبر استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۵ نفر به عنوان صلح یار، ۲۹۴ نفر به عنوان همیارصلح (دانش‌آموزی) و ۱۱ نفر هم طلایه‌دار صلح، دارای ابلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان هستند.

۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.