منو

آماده‌باش کلیه آتش‌نشانان شهرستان رفسنجان برای تأمین ایمنی چهارشنبه سوری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان از آماده‌باش کامل کلیه آتش‌نشانان شهرستان رفسنجان برای تأمین ایمنی چهارشنبه سوری خبرداد.

۲۶ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان مهندس علی رمضانی نژادعنوان کرد: برای تامین ایمنی شهروندان رفسنجانی در شب چهارشنبه آخر سال کلیه آتش‌نشانان در وضعیت آماده‌باش کامل قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: در شب آخرین چهارشنبه سال، علاوه بر آماده‌باش ایستگاه های آتش نشانی ،اکیپ های آتش‌نشانی در نقاط مختلف شهررفسنجان استقرار خواهند یافت.

رمضانی نژاد تصریح کرد: بر اساس مصوبات طرح استقبال از بهار در شب چهارشنبه آخر سال جاری علاوه بر آماده‌باش ۵ ایستگاه آتش‌نشانی فعال در سطح شهر خودروهای سبک و سنگین آتش‌نشانی به منظور تسریع در امدادرسانی درنقاط مختلف سطح شهرمستقر خواهند شد و اکیپ‌های آتش نشانان موتورسوار نیز در سطح شهر گشت‌زنی خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رفسنجان با بیان اینکه مهمترین رویکرد سازمان آتش‌نشانی حفظ  ایمنی شهروندان و مقابله با حوادث ناگواری است که جان و مال آنان را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: هر گونه بی‌توجهی به نکات ایمنی در این شب می‌تواند خسارات جانی و مالی غیرقابل جبرانی در پی داشته باشد.

وی از شهروندان درخواست کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا در جامعه، با رعایت نکات ایمنی به کاهش حوادث در سطح شهر کمک کنند و باعث نشوند که زحمات کادر درمان در این روزهای سخت دوچندان شود.

رمضانی نژادگفت: در این شب علاوه بر آتش‌نشانان شیفت از نیروهای شیفت‌های استراحت نیز برای تأمین هر چه بیشتر ایمنی شهروندان استفاده خواهد شد.

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد همچون سال‌ های گذشته با آتش نشانان همکاری لازم را  داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه ضمن فاصله گرفتن از محل حادثه مراتب را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دهند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.