منو

محمد ربیعی:امیدوارم تیم مس رفسنجان در جام باشگاه های اسیا حضور یابد

امیدوارم تیم مس رفسنجان با گام های بزرگ تر ،محکم تر و برنامه ریزی بلند مدت در جام باشگاه های آسیا حضور یابد.

۲۶ اسفند ۱۳۹۹


به گزارش ایستار ،در شامگاه اخرین سه شنبه قرن جشن تولد و مراسم تمدید قرارداد دوساله محمد ربیعی با تیم مس رفسنجان در هتل جهانگردی شهرستان برگزارشد .

محمد ربیعی در این مراسم ضمن تشکر از مجموعه باشگاه مس رفسنجان بخاطر جامه عمل پوشادن به تعهداتش عنوان کرد:بعد از بررسی های انجام شده و پذیرفتن خواسته های من در حوزه های سخت افزاری و مالی برای تشکیل یک تیم قدرت مند که به ارمان های بزرگتر و اهداف بلند پروازانه تر برسد تصمیم به انجام تمدید قرار داد گرفته شد .

وی افزود:نزدیک به دوسال در خدمت مجموعه باشگاه مس هستم و امیدوارم با برنامه ریزی بلند مدت دوساله تیم مس رفسنجان در جام باشگاه های آسیا حضور یابد.


سرمربی مس رفسنجان تاکید کرد:با توجه به سرعت تیم مس رفسنجان فکر میکنم به جایگاه خوبی خواهیم رسید و از شاگردان با اخلاق ،با معرفت و خوبم تشکر میکنم زیرا تبلور نام یک مربی را بازیکنانش در میدان نشان میدهند .

وی ادامه داد:بازیکان تیم مس رفسنجان توانستند باور های ذهن من را برای تیمی شدن در ذهن خودشان ایجاد کنند و امیدوارم با همت ،تلاش و تدبیر پیروزی اخرین بازی قرن در مقابل تیم الومینیوم اراک را به مردم رفسنجان و کارگران شرکت ملی صنایع مس ایران تقدیم کنیم .

در اخر گفت :خوشحال هستم که به عنوان شهروند افتخاری شهرستان رفسنجان دوباره در خدمت مردم این شهر خواهم بود وامیدوارم در قرن جدید در جهت موفقیت تیم مس رفسنجان گام های بزرگ تر و محکم تر برداریم .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هشت =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.