منو

تزریق اولین پارت واکسن استرازنیکا در رفسنجان

مدیر گروه پیشگیری ومبارزه با بیماری در حوزه بهداشت شهرستان رفسنجان خبر داد: در راستای گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تزریق اولین پارت واکسن استرازنیکا در رفسنجان آغاز شد .

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۰


به گزارش ایستار ، سید محسن نژاد قادری در حاشیه برگزاری مراسم تزریق اولین واکسن استرازنیکا گفت:بیش از دوهزار دوز این  واکسن سهمیه شهرستان رفسنجان است که ۵۰ دوز آن متعلق به بنیاد شهید و جانبازان و همچنین پرسنل پرسنل بهداشت و درمان شهرستان است .


نژاد قادری ادامه داد:تزریق این واکسن از دیروز آغاز شده است و امروز در سه محل توسط ۵ اکیپ  و عصر هم توسط ۳ اکیپ جداگانه در حال انجام است .


وی ضمن تاکید بر این که این طرح تا جمعه به پایان خواهد رسید خاطر نشان کرد:این طرح  گام پنجم طرح حاج قاسم سلیمانی و در راستای طرح چهارم همین طرح ارزشمند است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.