منو

رونمایی از نخستین مجوز نشریه داخلی شهرداری رفسنجان در روزجهانی ارتباطات وروابط عمومی

مدیر اداره ارتباطات و روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهررفسنجان از چاپ و توزیع نخستین نشریه داخلی شهرداری رفسنجان با عنوان "خبرنامه شهرداری رفسنجان" به مناسبت روز جهانی ارتباطات وروابط عمومی خبرداد.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش ایستاربه نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان، ساجده دهقانی ضمن تبریک  به مناسبت روز جهانی ارتباطات وروابط عمومی عنوان کرد : نخستین نشریه داخلی شهرداری رفسنجان به صورت فصلنامه در راستای فعالیت های روز افزون و قابل توجه شهروندان و مدیران شهری منتشر وتوزیع می شود .

وی افزود:تنویر افکار عمومی‌ و آگاهی‌ بخشی به‌ شهروندان  در خصوص‌ عملکرد مدیریت شهری از اهم دلایل انتشار این نشریه بوده و در اولین شماره با تمرکز بر فعالیت های عمرانی ،خدماتی و فرهنگی تهیه و منتشر خواهد شد.

مدیراداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان بیان کرد:چاپ نشریات درون سازمانی را می‌توان نقطه مهم ارتباط و تعامل کارکنان و مدیران با مردم و مسئولین و نهادهای ذیربط دانست، به عبارتی دیگر این نشریات تاثیرگذارترین نقش را در فعالیت‌های درون سازمانی بر عهده دارند .

وی در پایان  اظهار امیدواری کردو گفت: با انتشار نشریه فوق گوشه ای از فعالیتهای  مدیریت شهری و شورای اسلامی شهررفسنجان به سمع و نظر شهروندان محترم خواهد رسید.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.