منو

فرماندار رفسنجان:وظایفمان را در کمال اخلاص و سخاوت انجام دهیم

مجیدفصیحی هرندی:وظیفه ما این است که در کمال سخاوت و اخلاص خدمت به مردم را انجام دهیم و هیچ چیز جز ادای وظیفه برایمان مهم نباشد .

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰


به گزارش ایستار،صبح امروز مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان در ستاد اقامه نماز شهرستان اظهار کرد:یکی از مهم ترین نیاز های بشر ارامش روحی و روانی است که همواره در جهت ان تلاش میکند،همه ی انسان ها دغدغه ی راه رسیدن به ارامش روحی و روانی را دارند باتوجه به اینکه ما مسلمان هستیم در ایه ای از قرآن کریم اشاره شده است که با یاد خداوند دل ها ارامش خواهند گرفت وهمچین همه ی ما این تجربه را داریم که دربسیاری از مرحله های سخت زندگی فقط یاد خداوند میتوانند ارامش بخش باشد .

وی افزود:بالاترین ارامش با یاد خداوند در اقامه نماز حاصل میشود،اولین فایده اقامه نماز ارامش است و همچنین افراد الوده به گناه که نماز میخوانند هنوز دری را برای ارتباط با خداوند باز گذاشته اند .

هرندی بیان کرد:در زندگی عادی برای رسیدن به هرموفقیتی باید مقدماتی را انجام داد اگر مقدمات انجام نشود به موفقیت دست نخواهیم یافت و اگر مقدمات ظاهری و معنوی را برای اقامه نماز انجام ندهیم به لذت ارامش در اقامه نماز نخواهیم رسید.

فرماندار رفسنجان در ستاد اقامه نماز شهرستان تاکید کرد:یکی از مقدمات برای اقامه نماز حق الناس است حق الناس فقط از لحاظ مالی نخواهد بود اگر در راس امور قرار دارید و کار ارباب رجوع را در بازه زمانی مشخص انجام ندهید و عقب بیاندازید حق الناس خواهد بود اگر در امور آگاهی نداریم اگاهی کسب کنیم که در کار کسی تاخیر ایجاد نشود وظیفه ما این است که در کمال سخاوت و اخلاص خدمات را انجام دهیم و هیچ چیز جز ادای وظیفه برایمان مهم نباشد که نماز خوبی اقامه شود.

در اخر گفت:برای بازگشت ارامش نماز به خودمان وکسب رضایت خداوند در تمام ساعت کاریمان فکر و ذهنمان خدمت به مردم باشد .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 17 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.