منو

فرماندار رفسنجان:انقلاب اسلامی همیشه سر افراز است

مجید فصیحی هرندی عنوان کرد:یادمان باشد شهدا جانشان را برای دفاع از اسلام ،ناموس،کشور و راه امام حسین (ع)دادند که به فیض شهادت نائل امدند ،برای همیشه نامشان جاوید ماند و به یمن وجود شهدا با وجود تمام مشکلات جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی همیشه سر افراز است.

۰۳ خرداد ۱۴۰۰


به گزارش ایستار ،صبح امروز مجیدفصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در آیین ادای احترام به شهدا به مناسب سالروز ازاد سازی خرمشهر عنوان کرد:زمانی که بخش وسیعی از خاک کشورمان توسط دشمنان و کینه ورزان به اشغال در امد خون در رگ شهدا ،ایثار گران و جانبازان به جوش امد و احساس کردند زمان نبرد و حضور است وتنها سرمایه خود که جانشان بود در طلب اخلاص گذاشتند.

وی افزود:با گوشت، استخوان و خون در مقابل دشمنان ایستادند،با چنگ و دندان در خرمشهر ایستادند واجازه ندادند بعد از اشغال خرمشهر پای دشمن به ابادان برسد ،بعد از گذشت سال ها با حضور فرمانده های بزرگ که چراغ های فروزان جهبه های مقاوت در جهان هستند از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی با انجام عملیات ها زمینه ی ازاد سازی خرمشهر را فراهم کردند و سرانجام در عملیات بیت المقدس خرمشهر ازاد شد .

فصیحی هرندی تاکید کرد:خیلی مهم بود که خرمشهر ازاد شود زیرا خرمشهر مظلومانه به اسارت دشمن در امد و افرادی بسیاری برای دفاع از خرمشهر به شهادت رسیدند . در سوم خرداد ۱۳۶۱ خرمشهر ازاد شد و امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا ازاد کرد.

وی ادامه داد:یادمان باشد شهدا جانشان را برای دفاع از اسلام ،ناموس،کشور و راه امام حسین (ع)دادند که به فیض شهادت نائل امدند و برای همیشه نامشان جاوید ماند .

در اخر گفت:به یمن وجود شهدا با وجود تمام مشکلات جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی همیشه سر افراز است و خوشحال هستیم که ملت در مقابل فشار حدااکثری چند سال اخیر ایستاد صبح پیروزی نزدیک است .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.