منو

فرماندار رفسنجان اعلام کرد: با تبلیغات غیرمجاز انتخاباتی برخورد قانونی صورت می گیرد

فرماندار رفسنجان با انتقاد از وضعیت تبلیغات غیرمجاز انتخاباتی برخی از نامزد ها و ستاد ها در سطح شهرستان رفسنجان از کمیته امحاء خواست نسبت به جمع آوری موارد غیر قانونی اقدام نمایند.

۲۴ خرداد ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان ، مجید فصیحی هرندی در جلسه هیات اجرایی انتخابات با تشکر از نامزد ها و ستاد هایی که در چارچوب قانون فعالیت می کنند ، خواستار رعایت قانون در تبلیغات نامزدها شد و گفت: اشراف کامل بازرسان انتخابات به قوانین ضروری است.
رییس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان با تأکید بر لزوم مدیریت تبلیغات در سطح شهرها، گفت: نباید شاهد اسراف و تبذیر از سوی برخی نامزدها باشیم تبلیغاتی که بدون رعایت چارچوب‌های قانونی انجام می‌شود.
وی بیان کرد: کمیته‌های امحاء در نقاط مختلف شهرها به‌فوریت نسبت به معدوم‌سازی تبلیغات غیرمجاز اقدام کنند.
فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه علی‌رغم صدور اخطاریه تبلیغات بعضی از نامزدها به‌صورت سلیقه‌ای در حال فراگیر شدن است، گفت: همه تخلفات تبلیغاتی مستندسازی، ثبت، ضبط و در موعد مقرر مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
دکتر فصیحی هرندی با تأکید بر رعایت کامل قوانین تبلیغات توسط کاندیداها، ستادها و طرفداران آن‌ها خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی و قوانین تبلیغات انتخابات شد و گفت: کاندیداها و مسئولان ستاد قوانین و مقررات را به‌دقت مطالعه و از هرگونه اقدامی که به‌عنوان تخلف در تبلیغات محسوب می‌شود، جدا پرهیز کنند.
وی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی صورت گرفته و رصد تخلفات تبلیغاتی و برخورد قانونی شاهد فضای تبلیغاتی متعارف در سطح شهرستان باشیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 20 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.