منو

امام جمعه رفسنجان:اهدای ۱۰۰۰ جهیزیه به زوجین عقد بسته در طرح کوثر غدیر

حجت الاسلام عسکری :امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین و مردم دست به جیب شهرستان رفسنجان جهیزیه ۱۰۰۰ زوج جوان عقد بسته که به دلیل عدم تامین جهیزیه نتوانستند زندگی خود را آغاز کنند تحت طرح کوثر غدیر (بسته های جهیزیه ۱۴ میلیون تومانی کالای ایرانی ) تا عید غدیر تامین کنیم که زوجین زندگی خود را آغاز کنند.

۰۱ تیر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار،صبح امروز حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان در کنفرانس خبری طرح کوثر غدیر بیان کرد:طبق امار اعلام شده ۶۰ درصد از واجدین شرایط رای در استان کرمان در انتخابات باتوجه به شرایط کرونایی و هجمه های سیاسی پای صندوق های رای امدند که ۸۴ درصد آنها به رئیس جمهور منتخب رای دادند .استان کرمان از نظر مشارکت در انتخابات رتبه دوم در کشور را کسب کرده است که افتخاری برای مردم استان است.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد:یکی از تهدیدهایی که میتواند در آینده کشور تاثیر گذار باشد پیر شدن جمعیت خواهد بود زیرا جوانان اماده به کار و تحصیل کرده سرمایه های کشور هستند .بنا به دلایلی مسئله ازدواج و فرزند آوری در کشور با مشکلاتی روبه رو است که باتوجه به امار سیر ازدواج از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ نزولی بوده است وباتوجه به شیوع کرونا ازدواج رشد یافته است که نشان میدهد ازدواج اسان در رشد ازدواج تاثیر گذار خواهند بود.

وی ادامه داد:حداقل رشد باروری در کشور متعلق به استان گیلان و حداکثر رشد باروری مربوط به استان سیستان و بلوچستان است.

حجت الاسلام عسکری تصریح کرد:افرادی هستند که ۶ سال عقد کرده اند اما هنوز موفق به تشکیل زندگی نشده اند که دلیل طولانی شدن زمان عقد زوجین عدم تامین مسکن ،اشتغال و تامین جهیزیه است .

وی افزود:امیدواریم بتوانیم با کمک خیرین و مردم دست به جیب شهرستان رفسنجان جهیزیه ۱۰۰۰ زوج جوان عقد بسته که به دلیل عدم تامین جهیزیه نتوانستند زندگی خود را آغاز کنند تحت طرح کوثر غدیر (بسته های جهیزیه ۱۴ میلیون تومانی کالای ایرانی ) تا عید غدیر تامین کنیم که زوجین زندگی خود را آغاز کنند.

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد :رفسنجانی های در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مشمول قانون، در کشور برند شدند. طرح نذر نفس و احرار حسینی از جمله فعالیت هایی است که رفسنجان ها پیش قدم شدند.

وی گفت :مردم و خیرین میتوانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۵۴۰۱۷۲۱۱۱۱۹۲۴۰۱۶ که حساب آن با امضای امام جمعه ،فرماندار و رئیس کمیته امداد شهرستان رفسنجان است واریز کنند.

حجت الاسلام عسکری یاد آور شد:دفتر امام جمعه، خیریه حر، اتاق اصناف، شرکت مس، بانک رسالت و  شهرداری، شورای اسلامی شهر در طرح کوثر غدیر همکاری خواهند کرد و همچنین افرادی که بدهی مالیاتی دارند با کمک در طرح کوثر غدیر کمیته امداد اسامی انها را به اداره دارایی اعلام خواهد کرد و از مالیات انها کسر خواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 7 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.