منو

محمد ربیعی:سعی میکنیم با تمام قوا ظاهر شویم/ما یک تیم واحد هستیم

سرمربی مس رفسنجان گفت:ما یک تیم واحد هستیم برای تیم خودمان بازی میکنیم و میجنگیم . مسئله مهم برای مجموعه تیم مس رفسنجان حفظ شان و منزلت تیم مس رفسنجان و مردم رفسنجان است .

۰۳ تیر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس عنوان کرد:در آخرین بازی که در لیگ برتر انجام دادیم بازی خوبی نداشتیم که بعد از آن بازی تیم را چند روز تعطیل کردیم و مجددا تمیرینات را جلو بردیم و چند بازی دوستانه هم انجام دادیم .تمام تلاش ما این است تیم را از لحاظ ذهنی ،روحی و فنی برای هفت بازی پیش رو تا پایان فصل مهیا کنیم .

وی افزود:بازی فردا بازی بسیار سختی است و در مقابل بهترین تیم آسیا است وهمچین تیم پرسپولیس کادر فنی مجرب و بازیکنان زبده ای دارد .ما سعی کردیم در این مدت ریکاوری و باز پروری درستی را بعد از بازی مقابل سپاهان که بدترین عملکرد فنی ما در فصل اخیر بود انجام دهیم .سعی میکنیم در هفت بازی پیش رو روند کیفی تیم رابه درستی ادامه دهیم که جای توجیه هم ندارد.

محمد ربیعی عنوان کرد:محمدحسین کریم زاده در تمرینات قبل از بازی با سپاهان دچار مصدومیت شده بود و او را در اختیار نداریم و به تازگی گچ پایش را باز کرده است. جواد طرحانی هم یک هفته است به تمرینات برگشته و محمد انصاری هم به همین صورت است.

وی ادامه داد:انصاری نزدیک به ده روز است که دارد تمرین می‌کند و برایش تمرینات اضافه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که امیدواریم هرچه سریع‌تر به شرایط آیده‌آلش نزدیک شود. کیانی هم که درگیر کرونا بود اما اکنون تستش منفی شده است و چند روزی است با تیم تمرین می‌کند تا از بقیه بازیکنان تیم‌ها عقب نماند. در کل مصدومان‌مان دارند کم کم به شرایط مسابقه نزدیک می‌شوند.

سرمربی مس رفسنجان در زمینه باز گشت سر آسیایی تاکید کرد: بازی‌های‌ تیم مس رفسنجان تعطیل بود به او درخواست دادند که به مس کرمان رفت و در نهایت به تیم مس رفسنجان بازگشت. یک سو تفاهم درباره خروج سر آسیایی پیش آمد و خیلی راحت این مسئله برطرف شد.

وی افزود: سر آسیایی از دوستان خوب من و اعضای کادرفنی است و تیم های مس مجموعه صنایع مس سعی میکنند در مواقع مورد نیاز به هم کمک کنند. از نظر من این مسئله کاملا حل و رفع و رجوع شده است و من هم سعی کردم در حدود اختیاراتم شرایط را به سمتی ببرم که هیچ گونه سو تفاهمی وجود نداشته باشد.

سر مربی مس رفسنجان تصریح کرد:ما یک تیم واحد هستیم برای تیم خودمان بازی میکنیم و میجنگیم . مسئله مهم برای مجموعه تیم مس رفسنجان حفظ شان و منزلت تیم مس رفسنجان و مردم رفسنجان است .وظیفه من است از حقوق تیمی که در آن مسئولیت دارم دفاع کنیم .

محمد ربیعی گفت: سعی میکنیم در مقابل هر تیمی با برنامه خودمان و تمام قوا ظاهر شویم .در بعضی از بازی ها امکان دارد روز خوب تیم نباشد و شرایط تیم خوب نباشد برای همه ی تیم ها است و اجتناب ناپذیر است .

وی ادامه داد: هدف ما حفظ تیم مس رفسنجان در لیگ برتر است و در سال دوم کسب رتبه تک رقمی است که من میخوام این برنامه ها را محقق کنم .

محمد ربیعی در اخر گفت:ما در سال گذشته توانستیم یک رویای بزرگ را محقق کنیم و تیم مس رفسنجان به لیگ برتر راه یابد و همه ی تیم‌ها برای ما محترم هستند و رسالت‌مان این است که با تمام قوا در مقابل تیم ها بازی کنیم و در یک بازی مثل سپاهان شکست خوردیم مسئولیتش به عهده من است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

مطالب مرتبط
«ملی مس» سرآمد در تولید/گام‌های استوار برای تحقق شعار سال

با همت جهادی کارگران و مهندسان صنعت مس و به رغم قطعی متناوب برق مجتمع‌های تولیدی در ماه‌های اخیر، حجم فعالیت و تولید محصول در تمامی بخش‌های شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای سال جاری نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته رشد داشته است.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
دومین جشنواره سراسری فیلم شهرنما کلید خورد

معاون هنری شهرداری رفسنجان از برگزاری دومین دوره جشنواره سراسری فیلم شهرنما خبر داد.

۰۳ مرداد ۱۴۰۳
فعالیت یک هزار و ۳۴۰ نفر در ستاد صبر استان کرمان/ از سال ۱۴۰۱ هیچ پرونده‌ای به دادگاه مطبوعات کرمان ارجاع نشده است

معاون حل اختلاف دادگستری استان کرمان از فعالیت یک هزار و ۲۴۰ نفر در ستاد صبر استان خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۳۵ نفر به عنوان صلح یار، ۲۹۴ نفر به عنوان همیارصلح (دانش‌آموزی) و ۱۱ نفر هم طلایه‌دار صلح، دارای ابلاغ از سوی رئیس کل دادگستری استان کرمان هستند.

۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.