منو

اجرای عملیات ساماندهی و بهسازی بلوار طالقانی شهررفسنجان

فاز اول عملیات ساماندهی و بهسازی بلوار طالقانی با اعتبارابنیه بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال آغاز شده است.

۰۸ تیر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان با توجه به اینکه بلوار طالقانی یکی از مهم ترین راه های شریانی شهر رفسنجان محسوب میشودو به مرور زمان  فرسوده شده است، عملیات بهسازی آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

فاز اجرایی رفوژ میانی بلوار طالقانی از میدان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آغاز وبه تقاطع خیابان ۱۷ شهریور وخیابان امیرکبیر ختم می شود.

ایجاد فضای مناسب، تسهیل در عبور و مرور شهروندان وبهبود منظر شهری از جمله اهداف این پروژه میباشد

این پروژه با مساحت ۵۳۰۰ مترمربع که شامل سنگفرش به متراژ ۳۰۰۰ مترمربع  ؛ جدول گذاری به متراژ ۳۹۰۰ مترطول ؛کوبیک ۵۵۰ مترمربع اجراخواهد شد.

ضمنا اجرای آبنما، نورپردازی، نصب المان شهری، دورچینی درختان و ایجاد فضای سبزبدون کوچکترین تغییر در بافت کلی بلوار از جمله کارهایی است که در این پروژه انجام می شود.

عملیات ساماندهی وبهسازی بلوار مذکور با پیشرفت فیزیکی بیش از ۳۰ درصد در حال اجراست وبا توجه به اینکه عملیات اجرایی آن از اواخر خردادماه ۱۴۰۰  آغاز شده است پیش بینی میشود با برنامه ریزی های انجام شده این پروژه در ماههای آتی به اتمام برسد .


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.