منو

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان:اولین باغ جوانان کشور میتوانند در رفسنجان احداث شود.

جمشید تقی زاد عنوان کرد:با توجه به موقعیت شهرستان رفسنجان اگر مسئولین شهرستان یک باغ با درختان خوب در اختیار مجموعه ما قرار دهند میتوانیم اولین باغ جوانان کشور را به مرکزیت رفسنجان احداث کنیم .

۰۱ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ، ظهر امروز دکتر تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان به همراه مجید فصیحی هرندی فرماندار شهرستان رفسنجان ، دکتر میرپاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان و جمعی از مسئولین شهرستان از چند طرح نیمه تمام ورزشی در روستاهای رفسنجان بازدید کردند.


در حاشیه این بازدید جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران شهرستان رفسنجان اظهار کرد:در سال ۱۳۹۲ در سیستم اجرایی حدود ۴۰هزار پروژه ی ورزشی را تحویل گرفتیم و امروز بعد از گذشت ۸ سال که میخواهیم دولت را تحویل دهیم به ۶۱ هزار پروژه ی ورزشی تبدیل شده است که یکی از کارهای مهم این دولت بوده است .

جمشید تقی زاد افزود: در سطح کشور ۸۰ سمن داشتیم که امروز به ۳۶۰۰ سمن رسیده است و کارهای جوانان در این سمن ها مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیرد که کار ارزشمندی در بخش جوانان است . کار ساخت خانه های جوانان در سراسر کشور شروع شده و در بسیاری از استان ها افتتاح شدند.

تقی زاده عنوان کرد:در کشور جای باغ جوانان خالی است که اگر مسئولین شهرستان رفسنجان یک باغ با درختان خوب در اختیار مجموعه ما قرار دهند که در آنجا آنچه مورد نیاز جوانان است از جمله؛رستوان ،خانه ی جوانان ،مرکز مشاوره جوانان و… فراهم کنیم میتوانیم اولین باغ جوانان کشور را به مرکزیت رفسنجان احداث کنیم.

وی ادامه داد:با توجه به موقعیت استراتژیکی که شهرستان رفسنجان دارد باغ جوانان میتواند به عنوان یک مرکز بین المللی منطقه آسیایی قرار گیرد و این باغ می تواند نقطه عطفی در فدراسیون جهانی جوانان منطقه باشد.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بازدید های انجام شده در روستاهای رفسنجان اظهار کرد:سالن های ورزشی خلیل آباد۴۰درصد ، قاسم آباد ۲۵ درصد ، شریف آباد۹۷در صد،رکن آباد ۹۵ درصد ، کریم اباد علیا ۹۵ درصد و استخر بهرمان ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند.

در آخر گفت:کارهایی که مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در بخش های اجتماعی و رفاهی در منطقه شمال استان کرمان انجام داده است بی نظیر و بزرگ است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + ده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.