منو

محمد ربیعی:یک فوتبال پاک را به نمایش گذاشتیم

سرمربی مس رفسنجان گفت:از این بابت خوشحال هستیم که توانستیم یک فوتبال پاک را به نمایش بگذاریم.سعی کردیم با توجه به اینکه شش بازیکن را در اختیار نداشتیم، با جسارت، برنامه‌ریزی و تلاش بازیکنان به یک پیروزی ارزشمند برسیم.

۰۹ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن عنوان کرد: از این بابت خوشحال هستیم که توانستیم یک فوتبال پاک را به نمایش بگذاریم.سعی کردیم با توجه به اینکه شش بازیکن را در اختیار نداشتیم، با جسارت، برنامه‌ریزی و تلاش بازیکنان به یک پیروزی ارزشمند برسیم.

ربیعی در ادامه گفت :از یک بابت دیگر خوشحال هستم که طبق برنامه‌ریزی‌های سال گذشته، می‌خواستیم در سه سال به لیگ برتر صعود کنیم که در یک سال با قهرمانی در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر، آن را اجرا کردیم.

سرمربی مس رفسنجان بااشاره به اینکه برنامه ما در لیگ برتر تثبیت وکسب رتبه تک‌رقمی بود بیان کرد: امروز خوشحالم که برنامه سال آینده‌مان را همین امسال اجرا کردیم. واقعیت این است که برنامه پنج ساله در مس رفسنجان در عرض دو سال به اجرا رسیده است و از تمام کسانی که در این مسیر ما را کمک کردند ممنون هستم.

محمد ربیعی تاکید کرد: این موضوع دستاورد بزرگی است و در شهری مثل رفسنجان با تمام کمبودها از نظر سخت‌افزار فکر می‌کنم شایسته لقب پدیده بوده‌ایم. شاید در مقطعی از فصل 4 شکست متوالی داشتیم و یک عده ناامید شده بودند، اما از هیات مدیره باشگاه مس و سعد محمدی تشکر می‌کنم که صبورانه و مدبرانه این مرحله را مدیریت کردند.

وی افزود: خوشبختانه بعد از آن 4 مسابقه امتیازات خوبی کسب کردیم و تیم را به سمت موفقیت سوق دادیم و شاید اگر کمی بدشانسی نمی‌آوردیم و 5 امتیاز از بازی با ماشین سازی و نفت آبادان می‌گرفتیم شاید الان جایگاه بهتری را در جدول داشتیم در نهایت به تیم ذوب آهن خسته نباشید می‌گویم و سعی می‌کنم خیلی سریع‌ پروژه سال آینده را استارت بزنیم.

ربیعی در پاسخ به این سؤال که آیا ذوب آهن که امروز مقابلش بازی کردیم تیمی بود که در رده چهاردهم قرار بگیرد، اظهار کرد: من پاسخگوی خوبی برای سؤال شما نیستم چون این سؤال در باره وضعیت و شرایط تیمی است که قطعا افرادی باید آن را ارزیابی کنند که از ابتدای فصل تا انتهای آن در کنار تیم بودند. من نمی‌توانم به یکی یا دو بازی بسنده کنم، اما در اینکه این مجموعه وزین و باسابقه درخشان در فوتبال ایران است شکی وجود ندارد.

وی یادآور دارد: مجتبی حسینی را یک مربی خوب و با دانش می‌دانم. بعضی مواقع در فوتبال فراز و نشیب‌هایی ایجاد می‌شود و به همین دلیل کار سخت می‌شود. اما ذوب آهن در لیگ باقی مانده، اما اینکه این تیم باید شرایط بهتری داشته باشد هیات مدیره و مدیرانش پاسخگو هستند. در بازی امروز نه ما زیاد موقعیت ایجاد کردیم و نه ذوب آهن این کار را انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: در اواخر بازی یکی دو فرصت نصفه و نیمه داشتیم اما موقعیتی به حریف ندادیم. شاید ذوب آهن در بازی امروز کمی مالکیت بیشتری داشت ولی دفاع تیمی‌مان را درست اجرا کردیم و مطمئن بودم اگر کار را به 15 دقیقه آخر برسانیم گل می‌زنیم به هر حال ذوب آهن هم استرس داشت و ان‌شاءالله این تیم در سال‌های آینده دوباره همان تیم همیشگی شود.

ربیعی در آخر گفت: در یک مصاحبه مفصل طی روزهای آینده در باره کل شرایط مس رفسنجان صحبت خواهم کرد ولی از طریق کنفرانس خبری مقام هشتم را به مردم شریف رفسنجان و کارگران کارخانه تقدیم می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در سال‌های آینده نماینده خوبی در جام باشگاه‌های آسیا باشیم.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شانزده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.