منو

امام جمعه رفسنجان: هرجا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می شود،

۰۹ دی ۱۳۹۸

به گزارش ایستار حجت الاسلام اصغر عسکری در مراسم بزرگداشت قیام ملی نهم دی ماه در رفسنجان اظهار داشت: مردم با حضور بهنگام و با بصیرت خود آتش فتنه را خاموش کردند و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب بستند و میثاق خود با ولایت را تحکیم بخشیدند.
وی افزود: مردم بصیر ایران در نهم دی ماه سال ۸۸ دشمنان قسم خورده را مایوس نمودند، دشمنانی که برای انقلاب طرح های شومی را رقم زده بودند اما حضور شکوهمند و حماسی مردم در نه دی همه فتنه گران و آتش آن را خاموش کرد.
عسکری بیان داشت: در حماسه نه دی سال ۸۸ مردم نشان دادند که در عرصه ها چگونه و چه موقع باید حضور پیدا کنندو اینکه بصیرت سبب می شود که راههای عبور از فتنه را برای خود و آیندگان ترسیم کنند، نشان دادند که فتنه تمام شدنی نیست و اگر فتنه دیگر جلوه کرد اینگونه باید آن را در هم پیچید.

وی با بیان اینکه جریان نه دی مبتنی بر سه اصل بصیرت، تکلیف محوری و اقدام به موقع و بهنگام بود تصریح کرد: فتنه تمام شدنی نیست، آنان که با کوردلی برخورد کردند و حقایق را نمی دیدند در واقع گور خود را کندند .
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: نهم دی ماه سال ۸۸ یک حادثه نبود بلکه عوامل و اسبابی داشت همچون قضیه عاشورا که یک حادثه نبود.

عسکری بیان داشت: رهبری با آن بصیرت انقلابی هشدارهای لازم را داده بودند همانگونه که امام خمینی فروپاشی مارکسیسم را جلو جلو دیده بودند، رهبر فرزانه انقلاب این حجت بالغه الهی و خلف صالح امام زمان هشدار دادند که کلید واژه فتنه در سال ۸۸ تقلب در انتخابات بود.

وی تصریح کرد: فتنه را باید با روشنگری خاموش کرد ، هرجا روشنگری باشد فتنه انگیز دستش کوتاه می شود، جریان فتنه ۸۸ باید بازخوانی شود و برای افرادی که ده سال گذشته را فراموش کردند، یادآوری شود.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: در فتنه ۸۸ فتنه گران به تصاویر امام(ره) جسارت کردند، فریاد نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سردادند، فرافکنی و انحراف ایجاد کردند تا اینکه در ۷ دیماه سال ۸۸ مصادف با روز عاشورا یک عده از خدا بی خبر و از همان سپاه یزید در حالی که مردم دنبال عزاداری بودند، به خیابان ها ریختند و آن فاجعه ایجاد کردند.

وی افزود: مردم دیگر نتوانستند تحمل کنند و در حرکتی خودش و یک انتفاضه به میدان آمدند، برخی رسانه ها آن زمان گفتند که نظام و دولت مردم را در ۹ دی به خط کرد، در حالیکه اگر در کمتر از ۴۸ ساعت دولتی بتواند دهها میلیون ادم به میدان آوردند خیلی دولتی مقتدری است و البته این نبود و مردم بر اساس تکلیف دینی حماسه نه دی را خلق کردند.
عسکری بیان داشت: از ویژگی های برجسته یاران امام حسین(ع) بصیرت بود و مردم ولایی ما همچون ایشان با بصیرت به میدان آمدید و اعلام کردند هرکه با ولایت فقیه دشمن است ما دشمن اوییم.
امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: در این تجمع همه با حضورمان از عمق جان سر می دهیم که هرگز دست از ولایت فقیه دست بر نمی داریم و تا آخرین قطره خونمان بر اساس میثاقمان با رهبری، وفادار هستیم.

وی اظهار داشت: امام علی(ع) در خطبه ۱۷۳ نهچ البلاغه ویزگی مردم بصیر ایران را می فرماید آنهایی که دارای بصیرت و بینش هستند و به موقع به میدان می آیند می دانند حق کجاست، کسانی که نه دی و امروز برای گرامیداشت این روز به میدان آمدند مصداق این جملات امیر المومنین هستند.
عسکری به حوادث اخیر در عراق و استعفای نخست وزیر آن اشاره کرد و گفت: در ایران هم دنبال همین فتنه ها می گشتند تا با هرج و مرج در درون بتوانند به خواسته های شوم  خود برسند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.