منو

فروش یک لاله نارنجی ویژه در مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) هرمزآباد

مدیر مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) هرمزآباد رفسنجان گفت: اهداء لباس امضا شده تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان به این مرکز، فرصت مناسبی فراهم آورده تا خیرین بزرگوار و یا هواداران این تیم با خرید این لباس، عواید آن را به امور خداپسندانه اختصاص دهند.

۲۴ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،علی محمد صادقی با اشاره به نخستین حضور تیم فوتبال مس رفسنجان در لیگ برتر در سال گذشته، تصریح کرد: پیراهن امضا شده بازیکنان این تیم، قطعاً برای هواداران و دوستداران تیم فوتبال مس رفسنجان در سالهای آینده یادگاری ارزشمند خواهد بود.

مدیر مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع) هرمزآباد با اینکه این کار طی یک مزایده انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه مندان شرکت در مزایده فروش لباس امضا شده تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفتر مرکز واقع در هرمزآباد، خیابان شهید مفتح نبش مفتح ۲ مراجعه و یا با شماره تلفن 09133911027 تماس حاصل فرمایند.

محمدصادقی همچنین بیان کرد: مرکز امام حسن مجتبی (ع) هرمزآباد حدود یک سال و نیم است که با همت خیرین بزرگوار شروع به کار کرده و به ثبت رسیده است و ۱۵۰ خانوار را تحت پوشش خود دارد.

لازم به ذکر است لباس اهدایی مربوط به حامد نورمحمدی کاپیتان تیم فوتبال صنعت مس می‌باشد که دیگر بازیکنان و کادر فنی آن را امضا کرده و باشگاه صنعت مس رفسنجان در راستای مسئولیت های فرهنگی ورزشی خود آن را طی مراسمی به مسئول مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی اهدا کردند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.