منو

کشف یک دستگاه لیزر قاچاق در رفسنجان

سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان از کشف یک دستگاه لیزر قاچاق به ارزش 4میلیارد ریال در بازرسي از یک مرکز درمان غیرمجاز خبر داد.

۳۱ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،سرهنگ”محمدجواد آرامون” اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه لیزر قاچاق در یک مرکز درمانی غیرمجاز در رفسنجان، موضوع به طور ویژه در دستور کار یک تیم مشترک از ماموران پلیس، دانشگاه علوم پزشکی و اداره صنعت معدن شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: تیم بازرسی پس از هماهنگي با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این محل یک دستگاه لیزر غیرمجاز مدل”سوپرا نوایس پلاتینیوم”کشف و كارشناسان ارزش این دستگاه  را 4 میلیارد ریال برآورد کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: اين دستگاه که در برخی اقدامات خاص پزشکی کاربرد دارد جهت اقدامات بعدی به سازمان اموال تملیکی کرمان انتقال و در این رابطه یک متهم تحويل مرجع قضائي شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 11 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.