منو

شهرداری ۲۵ میلیارد چک برگشتی دارد

سید حسین رحیمی عنوان کرد:در چهار سال گذشته تمامی تغییر کاربری ها انجام شده در شهرستان ریالی دریافت شدند و هیچ زمینی برای شهرداری سپرده و تملک نشده و براساس سیاست شهردار اسبق مهندس عظیمی زاده به صورت ریالی دریافت شده که اگر زمین‌ها را تملک کرده بودند با توجه به افزایش قیمت زمین سرمایه بزرگی برای شهرداری جذب می‌شد و در حال حاضر ۲۵ میلیارد تومان چک برگشتی داریم.

۰۴ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ، سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان در شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت روز خبر نگار با اشاره به اینکه رسالت شورای شهر به عنوان نماینده ی مردم این است که از همه ی کسانی که در حوزه ی شهر در عرصه ی روشنگری و هدایت افکار عمومی تلاش میکند تجلیل کنند تاکید کرد:یک خبرنگار برای موفق بودن در حرفه خبرنگاری باید به منابع اصلی دست پیدا کند و گزارشات و خبرها را به دور از جبهه گیری و جریان سیاسی باصداقت بیان کند.

 عدم فعالیت اقتصادی اعضای شورا در حیطه ی شهرستان

سید حسین رحیمی افزود: سعی میکنیم در شورای شهر بودجه با چکش کاری کافی در کمیسیون ها بررسی شود و در جای مناسب هزینه شود و محافظان خوبی در چهار سال پیش رو برای منافع مردم شهرستان باشیم .

رئیس شورای شهر رفسنجان با اشاره به اینکه شورای ششم شورای مردمی نامگذاری شده است اظهار کرد: از تمامی شوراهای پیشین تشکر میکنیم زیرا هرکسی در حد توان و ظرفیتش برای پیشرفت شهرستان تلاش کرده است.

وی افزود:شورای ششم در ابتدا به زیارت حضرت علی بن موسی رضا (ع) شرف یاب شد و در محضر ایشان خواستیم که به ما توان خدمت به مردم را دهند و عهد بستیم که هیچ یک از اعضای شورای ششم در حوزه های اقتصادی در حیطه ی شهرستان هیچگونه فعالیتی در چهار سال پیش رو انجام ندهند که شائبه ای به وجود نیاید .

انتخاب فعال اقتصادی و فرهنگی به عنوان شهردار منتخب

سید حسین رحیمی تصریح کرد: یک هفته پس از پایان انتخابات جلسات غیر رسمی شورای ششم تشکیل شد و هر یک از اعضا دو نفر برای کاندیدای شهردار، شهرداری رفسنجان معرفی کردند که در پایان هشت کاندید باقی ماند که با بررسی هاو مصاحبه های اختصاصی انجام شده در نهایت مجید کهنوجی فعال عرصه ی اقتصادی و فرهنگی به عنوان شهردار منتخب انتخاب شد. وایشان قول دادند در انتخابات آینده ورود پیدا نکنند و بیان کردند: بدون هماهنگی با شورای شهر کاری را انجام نخواهند داد.

وی در خصوص انتخاب سرپرست و معرفی شهردار بعد از دو روز عنوان کرد: پروسه استعلام از مراجع چهارگانه ممکن است چند ماهی طول بکشد، باید فردی به‌عنوان سرپرست انتخاب میکردیم که پروژه‌ها را پیش ببرد.

رحیمی افزود:ما این اطمینان را میدهیم که با کمک خداوند در زمینه های عمرانی و زیبا سازی شهرستان همزمان فعالیت هایی انجام دهیم و امیدوارم در این دوره ی چهارساله کارنامه خوبی را ارائه دهیم.

استفاده شورا از افکار ناب برای توسعه شهرستان

وی تاکیدکرد:براساس طرح اتاق فکر شورای شهر رفسنجان هفته آینده از تمامی فعالان شهرستان در حوزه های فرهنگی ،عمرانی،اقتصادی و… دعوت میشود که از همه ی افکار خوب و ناب شهرستان برای توسعه رفسنجان استفاده کنیم .

سید حسین رحیمی بیان کرد :امیدواریم سند توسعه فرهنگی شهرستان که مرکب از تمامی هنرمندان و نخبگان رفسنجان است در دوره ی ششم تنظیم شود.

شهرداری ۲۵ میلیارد چک برگشتی دارد

رئیس شورای شهر رفسنجان با اشاره به اینکه بودجه فعلی شورای شهر رفسنجان ۴۷۰میلیارد تومان است و ۶۰ میلیارد تومان متمم خورده خاطر نشان کرد : در چهار سال گذشته تمامی تغییر کاربری ها انجام شده در شهرستان ریالی دریافت شدند و هیچ زمینی برای شهرداری سپرده و تملک نشده و براساس سیاست شهردار اسبق مهندس عظیمی زاده به صورت ریالی دریافت شده که اگر زمین‌ها را تملک کرده بودند با توجه به افزایش قیمت زمین سرمایه بزرگی برای شهرداری جذب می‌شد و در حال حاضر ۲۵ میلیارد تومان چک برگشتی داریم .

وی ادامه داد:شهرداری در زمان عظیمی، اراضی که تغییر کاربری داده شدند را از فرد تعهد گرفته که تا زمانی که کمیسیون ماده ۵ جواب نداده ادعایی برای پروانه زمین نداشته باشد، که ۷۰ درصد از زمین‌های تغییر کاربری را کمیسیون ماده ۵ جواب نداده است و ما ماندیم و بخشی از متعهدانی که شهرداری برجا گذاشته است.

رحیمی افزود:نقطه مشترک شهرداری و شورای شهر رفسنجان مبارزه با فساد است و در این زمینه با کسی طرح اُخوت نداریم و با افراد مفسد برخورد قاطع خواهد شد.

رئیس شورای شهر رفسنجان در زمینه ی پروژه خیابان انقلاب تصریح کرد:شورای پنجم سه روز به پایان دوره ی خود قول دادند در ۹۰ روز آینده پروژه ی خیابان انقلاب را اجرا خواهد شد.شورایی که دارد میرود چگونه برای ۹۰روز آینده قول میدهد؟؟۹۰ روز زیاد است طرح این پروژه آماده نیست به محض آماده شدن طرح این پروژه با همکاری دو پیمان کار ظرف مدت ۴۵روز انجام خواهد شد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + سه =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.