منو

۱۵ مرکز روستایی واکسیناسیون در رفسنجان راه اندازی شد

به همت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان جهت رفاه حال عموم در امر واکسیناسیون، ۱۵ مرکز واکسیناسیون در روستاهای تابعه این شهرستان راه اندازی شد.

۰۶ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، با توجه به سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در کشور و در راستای سهولت دسترسی اهالی مناطق روستایی به مراکز واکسیناسیون، به همت معاونت بهداشتی، در مناطق روستایی و حومه، مراکز واکسیناسیون راه اندازی شد.

این امر جهت جلوگیری از ازدحام مراجعین در پایگاه تجمیعی مصلی فراهم شده تا دسترسی مردم برای تزریق واکسن نیز آسانتر شود .

با راه اندازی مراکز جدید، روزهای شنبه در مناطق کشکوییه، شریف آباد و لاهیجان و روزهای یکشنبه در بهرمان، جوادیه الهیه و حمیدآباد واکسیناسیون انجام خواهد شد.

همچنین روزهای دوشنبه در سرچشمه، داوران
و کریم آباد محقق و سه شنبه هم در اسماعیل آباد نوق، صفاییه و هرمزآباد انجام واکسیناسیون صورت می گیرد.

علاوه بر اینکه روزهای چهارشنبه نیز در کبوترخان، خنامان و قاسم اباد واکسیناسیون انجام می شود، در همه مناطق ذکر شده
در هر هفته ( شیفت صبح ) واکسیناسیون نوبت اوّل و دوّم انجام خواهد شد.

احیانا اگر فردی از سایر مناطق مراجعه کرد و واجد شرایط دریافت واکسن باشد حتما تزریق انجام می شود .

دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان همچنین از افراد ساکن شهر رفسنجان که نوبت تزریق واکسن آنها اعلام شده خواست جهت واکسینه شدن هر روز صبح نوبت اول و عصرها برای نوبت دوم واکسیناسیون به مصلی مراجعه نمایند.

 


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 6 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.