منو

راز موفقیت مکتب سلیمانی خواهد بود

مدیر کل امور شهری استانداری کرمان تاکیدکرد: اگر میخواهید موفق شوید خود را جز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بدانید زیرا مکتب سلیمانی مکتبی عملگرا است .

۱۷ مهر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار صبح امروز ،مجید فصیحی هرندی فرماندار رفسنجان در آیین معارفه شهردار جدید رفسنجان عنوان کرد:بر عهده گرفتن یک سمت همانند یک امانت است که به دست شما سپرده میشودکه باید تلاش کنید در شرایطی بهتر به فرد دیگر واگذار شود.مهندس مجید کهنوجی چهره جوان و توانمندی است که با همکاری شورای شهر رفسنجان میتوانند رفسنجان بهتری را بسازد.

در ادامه حجت الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان اظهار کرد:بسیار مهم است که بدانیم در پیشگاه خداوند برای رفع مشکلات مردم جامعه کار میکنیم که قطعا خدواند پاداش نیکوکاران را ضایع نخواهد کرد .

وی افزود:بومی بودن افرادی که مسئولیت برعهده میگیرند بسیار مهم است زیرا پتانسیل ها و نیاز های شهر را به خوبی میشناسند .از تمام کسانی که در جهت پیشرفت شهر رفسنجان قدم برداشته اند تشکر میکنم.

در پایان مراسم علی شهسواری مدیر کل امور شهری استانداری کرمان با اشاره به اینکه همدلی شهرداری با شورای شهر باعث موفقیت خواهد شد ،تاکید کرد:اگر میخواهید موفق شوید خود را جز مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بدانید زیرا مکتب سلیمانی مکتبی عملگرا است .

وی خاطر نشان کرد:در پشت درهای بسته پشت میز نشستن و استفاده از ماشین آخرین سیستم اعتماد مردم را جلب نخواهد کرد بلکه باید در گفتار و رفتار با مردم صادقانه عمل کنید تا مردم به شما اعتماد کنند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.