منو

اولین دوره مسابقات تنیس روی میز دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد

به مناسب هفته تربیت بدنی و ورزش اولین دوره مسابقات تنیس روی میز دانشگاه پیامنور رفسنجان با حضور 32شرکت کننده برگزارشد.

۲۶ مهر ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،صبح امروز اولین دوره مسابقات تنیس روی میز دانشگاه پیامنور رفسنجان در دو بخش بانوان و آقایان برگزارشد .

احسان مهرابی رئیس دانشگاه پیامنور رفسنجان در حاشیه این مسابقات ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد:در دوسال اخیر به علت همه گیری ویروس منحوس کرونا دانشجویان در دانشگاه حضور نداشتند که در حال حاضر با شروع واکسیناسیون دانشجویان و اکثریت جامعه تا حدودی این بیماری کنترل شده است .

احسان مهرابی افزود:باتوجه به اینکه سالن های ورزشی فعالیت خود را آغاز کردند دانشگاه پیامنور رفسنجان در جهت ایجاد شادی، نشاط ،امید و افزایش روحیه دانشجویان ،کارکنان و اساتید دانشگاه های شهرستان اولین دوره ی مسابقات تنیس روی میز را در سالن ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه برگزار کرد.

رئیس دانشگاه پیامنور رفسنجان اذعان کرد:باوجود ترس جامعه از ویروس کرونا از اولین دوره مسابقات استقبال خوبی شد که امیداوریم استعداد های شهرستان در این مسابقات شناسایی شوند و در سطح استان و کشور به رقابت بپردازند .

در اولین دوره از مسابقات تنیس روی میز دانشگاه پیامنور رفسنجان در بخش بانوان مهلا کلانتری توانست با شکست تمامی حریفان خود مقام اول و همچنین واحده صالحی و زینب حمزه ای پور به ترتیب دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش آقایان محمد حسنی نوه ، علی غلامرضایی و وحید باقری به ترتیب در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند .

در این مسابقات ۱۲ نفر از بانوان و ۲۰آقایان از دانشجویان و کارکنان دانشگاه های شهرستان به رقابت پرداختند.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.