منو

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛ شهر باید از مدیران طاغوتی منفعل و ناکارآمد پاک شود / مردم انتقام از دولت را در صندوق های رای گرفتند

دکتر جلالی گفت: مردم از دولت گله مند و از مجلس ضعیف و ناکارآمدی که هنوز هم وجود دارد ناراحت هستند این دو باعث بی انگیزگی و ناامیدی مردم شد.

۰۴ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش سرویس سیاسی ایستار؛ حجت الاسلام دکتر حسین جلالی در اولین سخنرانی خود پس از انتخابات و در مراسم شکرگزاری حضور مردم در انتخابات که در مسجد امام خمینی رفسنجان برگزار شد اظهار کرد: انتخابات بازنده ندارد، انتخابات برنده دارد برنده آن هم نظام اسلامی و ملت ایران و شما مردم هستید.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به کاهش حضور مردم در انتخابات دوم اسفند تصریح کرد:مردم در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه زیبایی خلق کردند ولی لکه سیاه آن کاهش حضور مردم در این حماسه بود، قریب 114 هزار نفر در رفسنجان و انار در انتخابات شرکت نکردند و اینها همان کسانی بودند که پشت سر شهید حاج قاسم سلیمانی گریه می کردند.

وی افزود: دو تحلیل برای کاهش حضور وجود دارد. یکی تحلیل اصلاح طلبان و اپوزیسیون است که می گویند شورای نگهبان باعث سردی انتخابات شد  در حالی که 3500 نفر از اطلاح طلب ها در انتخابات بودند حتی مجید انصاری که در فتنه 88 حضور داشت و بطلانش اظهر من الشمس است تایید شد. پس شما کاندیدا داشتید چرا نظام را مقصر می دانید.

دکتر جلالی در بیان اصلی کاهش مشارکت، عملکرد ضعیف دولت را علت شرکت نکردن مردم در انتخابات عنوان کرد و گفت: مردم از دولت گله مند و از مجلس ضعیف و ناکارآمدی که هنوز هم وجود دارد ناراحت هستند این دو باعث بی انگیزگی و ناامیدی مردم شد.

نماینده منتخب رفسنجان عنوان داشت: مردم ما دوستدار نظام و انقلاب هستند ولی انتقام از دولت را در صندوق رای گرفتند. اگر دولت کارگشا باشد روان سازی و چابک سازی کند و مردم نتیجه کارهای دولت را در زندگی و سر سفرسان ببینند مردم خواهند آمد. ولی متاسفانه انگیزه را از مردم گرفته اند. اما دولت و مجلس بعدی باید جبران این خسارت را بکند.

وی یادآور شد: انتخابات تمام شد و وقت عمل است و دیگر زمان نطق های اتشین تمام شده و الان وقت کار و برنامه است. امید داریم این مراسم شکرانه که به مجلس وحدت و همدلی تبدیل شده است دست به دست هم بدهیم و مشکلات را حل کنیم.

جلالی ضمن تشکر  از همه شرکت کنندگان در انتخابات و ایثار و بزرگواری علی اکبر پورغلامعلی و دیگر نامردهایی که به نفع وحدت کنار رفتند گفت: همه باید کمک کنیم شهر خوب و آباد و پیشرفته ای داشته باشیم. همه کاندیداهای انتخاباتی با بصیرت و آگاهی راهی را انتخاب کردند که به نفع نظام باشد. باید همه دست به دست هم بدهیم. یک جانبه گرایی نکنیم و بچه انقلابی ها و مسجد امامی ها مانند قدیم در صف واحد قرار گیرند. 

حجت الاسلام جلالی خاطرنشان کرد: باید در حوزه بهداشت، درمان،ورزشی، خانواده، صنعت و معدن مخصوصا صنعت معدن مس و حوزه آب و پسته با حضور افراد صاحب نظر و متخصص کارگروه های تخصصی ایجاد شود و تا از هفته آینده با هماهنگی مسئولیت این کارگروه ها فعال می شوند و در این مسیر از همه صاحب نظران کمک خواهیم گرفت.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در بخشی دیگر از سخنانش با اظهار نگرانی از مدیریت شهر بیان داشت: مدیریت شهر باید از حالت اداری، کاغذ بازی و بروکراسی بیرون بیاید. البته به همه جسارت نمی کنم ولی  بخش زیادی از مدیریت شهر مدیریت فسیل شده و ناکارآمد است با این مدیریت من نمی توانم کار کنم. در این دو سه ماه یک بازسازی کنند چون ما مدیریت جهادی و انقلابی می خواهیم. مدیریتی می خواهیم که کار راه انداز باشد.

جلالی ابراز داشت: باید مدیری انتخاب کرد که قبلا برای دولت های طاغوتی کار نکرده باشد، بعضی وقت ها در ادارات می بینم که ظاهر مدیر اسلامی نیست و خجالت می کشم! وقتی می بینیمم خانم یک مدیر و دخترش اصلا ظاهر اسلامی ندارد من به کجا دل ببندم‌! این مدیر قابل تحمل نیست‌ کسی که پای روی دین بگذارد به مردم احترام نخواهد گذاشت.

جلالی با اشاره پارتی بازی، اختلاس ، فساد و رشوه در سیستم مدیریتی اظهار داشت: هر کس مستند این موارد را گزارش دهد از خودم با او جایزه ارزنده ای خواهم داد. اگر اختلاس باشد یک دهم مبلغ ان را از محل حلال به ان جایزه خواهم داد. 

دکتر حسین جلالی در ادامه افزود: شکاف مدیریتی بدتر از شکاف فرهنگی است و شهر باید از مدیران طاغوتی منفعل و ناکارآمد پاک شود. در دولت اسلامی نباید یک اداره مدیریت اسلامی داشته باشد و یک اداره دیگر مدیریت غیرانقلابی. هر کس نمی تواند با ما کار کند بسم الله. مدیریت را باید انقلابی کرد. ما مدافع این مردم هستیم بر کار مدیران نظارت می کنیم . مدیران باید خودشان را با نظام انقلابی تطبیق بدهند  یا برنامه رفع رجوع خودشان از اینجا را حل کنند. چون در این شهر می خواهیم با مجموعه انقلابی و ولایی کار کنبم. فرصت طلب ها باید از حاشیه قدرت کنار زده شوند سوء استفاده کننده ها باید شناسایی شوند. و در این مدت باقی مانده تا آغاز مجلس من سر زده به ادارت مختلف سرکشی خواهم کرد

حجت الاسلام جلالی با اشاره به ویژگی های مدیران انقلابی گفت: مدیر انقلابی کم خرج و پرکار است و با اخلاق است و با بیگانه الفت ندارد.  از جنس مردم و دلسوز است و از همه امکانات برای رفع مشکلات مردم استفاده می کند. مدیر انقلابی آسان سازی می کند و راه گریز برای مشکل مردم پیدا کند.

وی در پایان خواستار همکاری مردم در راستای جریان انقلابی و تشکیل کارگروه تخصصی برای رفع مشکلات به ویژه خرید و فروش پسته شد.


برچسب ها:

یک پاسخ به “نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛ شهر باید از مدیران طاغوتی منفعل و ناکارآمد پاک شود / مردم انتقام از دولت را در صندوق های رای گرفتند”

  1. همشهری رفسنجانی گفت:

    جل الخالق، شیخ نیومده ، کلنگ تشنج ، دودستگی،اختلاف افکنی را زد ، ظاهرا ایشون فراموش کرده اند چهل ساله انقلاب شده حتی اونهایی که دهه هفتاد سر کار رفته اند بازنشسته شده اند ،مگه دهه هشتاد ما دولت طاغوتی داشته ایم ؟؟ !! بعد مگه یک نماینده حق دخالت در قوه مجریه را دارد که ایشون نیومده فتوا صادر کردند هر کس با من نمی تواند کار کند بسم الله ،شک ندارم ایشون حتی یکبار هم وظایف و.اختیارات نماینده رو نخوانده اند ، ظاهرا فراموش کرده اند دوران خلخالی چهل ساله پایان یافته است ، الان دوران حاکمیت قانون است ، یک نماینده وظیفه قانونگذاری را دارد و بس ، مطالبات مردم در قوه مجریه نیز با تعامل با دولت صورت میگیرد نه با این جار و جنجال ها ،نماینده مجلس ، هیچ وظیفه ای درباره پوشش زن و بچه مردم ندارد ، متاسفم برای مردم رفسنجان و.انار که هم شهرشان را از.یک نماینده قانونمند و.پاسخگو و مردمی باز داشتند هم از این پس هر روز باید شاهد تندروی ها و اعمال و.گفتار این جناب باشند ،هنوز انتخابات تائید نشده ، و عملا ایشون هنوز نماینده نیست اینگونه شروع کرد وای بر آینده وای بر شهر ما وای بر ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.