منو

نباید به ورزش بانوان به عنوان امر حاشیه ای نگاه بشود

استاندار کرمان گفت: نباید به ورزش بانوان به عنوان امر حاشیه ای نگاه بشود؛ به دلیل شرایط خاص فرهنگی اجتماعی حاکم بر جامعه، باید زمینه ورزش بانوان با رعایت چارچوب های خودش فراهم شود.

۰۳ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار ،دکتر”علی زینی وند” امروز سوم آبان ماه در جلسه شورای ورزش استان کرمان اظهار کرد: افتخارآفرینی های ورزشکاران استان کرمان در رشته های مختلف انفرادی و تیمی جای تقدیر دارد و ورزش کرمان جزو استان های تاثیرگذار و تعیین کننده در سرنوشت کشور در حوزه های مختلف است.

وی افزود: بنابر سابقه تاریخی استان و توقعی که وجود دارد، هنوز کرمان با آن جایگاه فاصله دارد ضمن اینکه برخی رشته ها نیز باید مورد توجه قرار بگیرد و ورزش های برند استان به عنوان مثال چوگان و … باید تقویت شود و بماند.

زینی وند با اشاره به اینکه باید جایگاه ورزشی استان کرمان سال به سال ارتقاء یابد که این مهم نیاز به توجه، هزینه و برنامه دارد، تصریح کرد: اهمیت ورزش نباید ما را از مباحث فرهنگی، جوانان و بانوان غافل کند؛ کرمان در حوزه جوانان و تشکل ها از استان های پیشرو است اما هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.

استاندار کرمان بیان کرد: نباید به ورزش بانوان به عنوان امر حاشیه ای نگاه بشود؛ به دلیل شرایط خاص فرهنگی اجتماعی حاکم بر جامعه، باید زمینه ورزش بانوان با رعایت چارچوب های خودش فراهم شود و به ویژه در جامعه روستایی و ورزش همگانی باید به جامعه بانوان توجه بشود.

وی در ادامه با اشاره به نامتوازنی سرانه فضای ورزشی در سطح استان کرمان و همچنین در سایر حوزه ها اظهار کرد: مشکل سیستم اداری است که نامتوزانی وجود دارد. سقف نیروی اداری و کادر تکمیل است و حجم زیادی از کارکندان دولت را بدون قاعده استخدام کردیم که توزانی در آنها وجود ندارد.

زینی وند با اشاره به اینکه بدنه کارشناسی ادارات باید قوی شود، گفت: با برنامه ریزی می شود از امکانات استان برای زیرساخت و توازن سرانه ورزشی استفاده کرد و باید امکانات را با تبعیض مثبت به سمت مناطق محروم برد.

وی با اشاره به لزوم تهیه اطلس فضاهای ورزشی استان و برنامه ریزی برای جبران کمبودها تصریح کرد: شورای ورزش شهرستان ها به ریاست فرانداران باید حتما فعال شوند و در این قالب تصمیم گیری و برنامه ریزی شود.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 13 =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.