منو

تکمیل 310 پروژه نیمه‌تمام آموزشی در کرمان به همت خیران

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از تکمیل 310 پروژه نیمه‌تمام آموزشی باقیمانده از 10 سال پیش در استان به همت خیران در سه سال اخیر خبر داد.

۱۱ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار به نقل از فارس، احمد اسکندری‌نسب در آیین افتتاح مدرسه خیرساز شماره یک (پویش کرمان دانا) از آغاز عملیات ساخت بیش از ۲ هزار و ۵۷۰ کلاس درس در سه سال اخیر در استان خبر داد و افزود: در یک سال اخیر عملیات ساخت هر روز دو کلاس درس و هر هفته دو مدرسه آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه جذب مشارکت‌های مردمی در امر مدرسه‌سازی و مدرسه یاری یکی از مهمترین راهبردهای آموزش و پرورش استان در چند سال اخیر بوده از رشد ۷۰۰ درصدی جذب مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش استان نسبت به سه سال اخیر خبر داد.

اسکندری نسب با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ساخت۱۲۰ مدرسه در قالب ۷۲۰ کلاس درس توسط اتاق بازرگانی در استان گفت: پویش کرمان دانا در تمام شهرستان‌های استان مدارسی مطلوب و استاندارد در راستای مهارت‌آموزی و ارتقای کیفیت‌های فعالیت های آموزشی و پرورشی ساخته است.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + یک =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.