منو

شهردار رفسنجان: در کجای دنیا در برابر نماد یک شهر دکل مخابراتی نصب می کنند؟

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در خصوص ممانعت شهرداری از احداث دکل مخابراتی در محوطه موزه ریاست جمهوری توضیحاتی را ارایه کرد.

۲۰ آبان ۱۴۰۰

به گزارش ایستار، هیچ کس با برپایی دکل بی تی ای در محدوده شهری رفسنجان مخالفتی ندارد اما کدام عقل سلیم میپذیرد که در برابر نماد یک شهر و فضای فرهنگی تفریحی مورد استفاده عامه مردم یک دکل مخابراتی نصب کرد؟

اینکه مشترکان شرکت مخابرات در رفسنجان شایسته خدمات مناسب هستند بر کسی پوشیده نیست اما مگر تنها نقطه مناسب نصب دکل در محوطه فضای موزه ریاست جمهوری است و جای دیگری نمی توان این دکل را نصب کرد؟

اقدام شرکت مخابرات بدون هماهنگی و دریافت موافقت اصولی از شهرداری بوده است.

گروهی منافع عامه مردم را نادیده می گیرند زیرا حفظ زیبایی و حفظ هویت شهر نیز جلوه ای از منافع مردم است و حفظ آن وظیفه شهرداری و در راستای حفظ اموال عمومی است.

آیا شهرداری تهران اجازه می دهد در محوطه برج آزادی که نماد یک شهر و هویت بخشی از تاریخ تهران و ایران است دکل مخابراتی نصب شود ؟

در برابر منافع مردم شهرتا انتها ایستادگی خواهم کرد.


برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + هفده =

مطالب مرتبط
ایتا سروش بله تلگرام اینستاگرام
درباره ما

ایستار در لغت نامه ها ایستار را معانی بسیار است.اما آنچه که ما را وا داشت تا نام ایستار را برای حضور در عرصه فعالیت سیاسی بر گزینیم توجه به دو معنا بود اول نوع نگرش و طرز فکر و دوم ثبات قدم و استوار بودن. مجموعه ایستار ماحصل اجماعِ فکری گروهی از جوانان انقلابی است که در سالهای متمادی فعالیت خود در عرصه های سیاسی و اجتماعی و اقتصادی به باوری در چهار چوب ایستار رسیده اند. ایستار برای ما ایستادگی خردمندانه برای تحقق اصول است، اصولی که منبعث از وحی و عقل است . سعی ما بر این است که در دامگه حوادث با تکیه بر دین و دانش به خردمندانه ترین مسیر ممکن قدم بگذاریم

تمامی حقوق سایت برای تارنمای خبری ایستار محفوظ می باشد.